indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja wat moet ik er verder over schrijven ik vind die man een echte man en wat jullie er van vinden dat vind je maar ik ben geen fan want zo ver ben ik nog nooit gekomen.

Wat moet ik er mee als jullie schrijven wat recht is krom te worden en wat krom is recht te praten ik kan er niets mee.
Ik denk er zo over nu en waarom vind ik deze man zo krachtig we hebben de afgelopen tientallen jaren mensen gehad als president, die nog geen vinger durfde te wijzen of ze waren bang dat ze niet populair zouden worden .
En jullie verwijten juist deze man die durft populistische te zijn,hoe kan je dat rijmen met elkaar.
Ik zeg u en dat gevoel heb ik altijd, we zullen zien, want ik ben niet bang achteraf om te bekennen dat ik fout zit, maar bij de honderden keren had ik in velen gevallen altijd mijn gelijk gekregen en hoe je hem ook betiteld zal mijn een worst zijn,, ik vind hem een echte man wat tie doet bereikt heeft, hij is al iemand en het dan niet misschien niet eerlijk gegaan is, daar gaan de Journalisten muskieten maar achteraan, maar altijd heeft hij bereikt wat hij wilde zijn.
Dat zijn de mensen die de wereld hard nodig hebben,in de bisnis mentaliteit die over lijken gaan, dan al die flapdrollen die we overal zien in de wereld.
Als je weer ziet hoe die IsIs mensen In Monsu tekeer zijn gegaan slachtpartijen dan moet je die mensen die dat gedaan hebben levend verbranden ook die er geweest zijn......en het blijkt dat ze ook moorden hebben gepleegd.
Neen in Nederland worden ze opgevangen en geholpen om weer terug in de samenleving terecht te komen, die al zo erg is ontregeld en geloof mij nu maar, na de 17 maart zal dat erger worden.
Over oudjes gesproken Malam ze krijgen het steeds moeilijker want ze zijn ook jaloers op die oudjes die hun hele leven lang hebben gewerkt om wat geld voor hun oude dag te hebben .
Dat willen ze nog van je afpakken......... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik vind ook dat je nu over een muur hebt die al voor de helft is gerealiseerd.
En je TRump dit in zijn schoenen schuif.
Dat hij dat wil uitbreiden dat begrijp ik, want er komt wat rotzooi uit Mexico.
Ik begrijp ook de muur in Hongarije ik begrijp ook de muur in Israel.
Al die mensen die dat niet begrijpen zijn horen zien en doof ziek.
Zo min islamieten in je land hoe minder criminaliteit en hoe minder je last hebt van die mensen.
Je ziet het ook hier in Indonesiė ze zijn er bang voor,daarop steunt die islam op
Niet uit eigen wil maar gewoon onder druk worden de mensen vooral in de kampongs geļntimideerd en dat zal erger worden, niet alleen in Indonesiė maar ook in Europa .
Op houden met tolerant te zijn hoe braaf en hoe fijne mensen het ook zijn ze maken je af wanneer je als buurman een brave moslim heb wonen en als het dan er op aan komt is die brave buurman plotseling een moordenaar dat heeft de geschiedenis in Serviė en in voormalig Yugoslavia gemerkt.
Dus ga niet de moslims die de Islam fel begeren niet romantiseren zo als Anne_Miek dat doet, dan kom je bedrogen uit.....
De werkelijke wereld is veel slechter dan je de denkt... jammer is ervaren als het te laat is dan niet huilebalken met zijn allen dat je zo te pakken ben genomen.
Ik heb op twitter ook al geschreven als je op de partij Denk stemt dan kan het zijn dat je op vakantie ben in je eigen land, denkend dat je in Arabiė woon.
Gewoon op rechts stemmen en niet meer op de liberalen links maar gewoon op rechts daar is je toekomst voor je zelf en voor kinderen en klein kinderen want als jullie vals willen spelen dan breng ik die maar ook naar voren normaal wil ik hen er buiten houden maar bij deze een afwijking doordat jullie zulke afwijkende meningen hebben...... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

spacer line  

Op 14-11-2016 14:39 schreef zieleffe:

Zo min islamieten in je land hoe minder criminaliteit en hoe minder je last hebt van die mensen.

Ziel, ik gun je graag je mening, maar het kan geen kwaad ook eens op de werkelijke feiten af te gaan.
Daarom even een paar citaten uit een artikel dat probeert te zoeken naar de vraag waarom jonge Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de misdaad statistieken.

"Er bestaat ook geen objectieve reden om aan te nemen dat de Marokkaans / Islamitische cultuur aanzet tot criminaliteit. De Marokkaanse / Islamitische cultuur wordt feitelijk gedomineerd door Islam, zoals al de culturen in de landen van de moslims. En voor de landen van de moslims geldt dat daar criminaliteit veel minder een probleem is dan in de landen van het westen. [7] Dit heeft te maken met het algemeen bekende feit dat Islam absoluut intolerant is voor iedere vorm criminaliteit, en de meest strenge van straffen heeft verordend voor de crimineel. [8] Hiernaast heeft Islam zelf grenzen gesteld aan hetgeen het in theorie toegestaan heeft, om de samenleving te beschermen van overlast. Profeet Mohammed (de vrede van Allah zij over hem, zijn familie, en degenen die het door hem gestelde voorbeeld volgen) heeft namelijk gezegd: “Een man is niet een gelovige totdat zijn buurman vrijgesteld is van gedrag dat hem schaadt” [9] en “Hij wiens buurman niet vrijgesteld is van verkeerd gedrag zal het Paradijs niet betreden”. [10]"

"Het opvallende aan de criminaliteit onder Nederlanders van Marokkaanse afkomst is verder juist dat de criminele Nederlanders van Marokkaanse afkomst in vergelijking met de niet-criminele Nederlanders van Marokkaanse afkomst meer beļnvloed zijn door de door de Nederlandse cultuur en minder door de Marokkaans/Islamitische cultuur. [12] En recent wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft ook aangetoond dat jongeren die bewust met Islam opgevoed worden, en die dus meer beļnvloed zijn door de Marokkaans / Islamitische cultuur, zich meer en beter aan de geldende wetten houden dan andere jongeren. [13]"

http://deoemma.nl/de-realiteit(...)-oplossing-hiervoor/

spacer line  

Op 13-11-2016 10:38 schreef jobvanstaalduinen:
Er zijn denk ik wel wat gevolgen te verwachten zijn van Trump.
* Economie
Hier zaten de analisten er aardig naast. De beurs in New York is gestegen in plaats van gedaald, de dollar is sterker in plaats van zwakker geworden en de rente is stijgende. De afgelopen drie jaar is gebleken dat de IDR een redelijk sterke munt is ten opzichte van de Euro. Kreeg je in oktober 2013 nog 15.600 IDR voor je euro, nu zijn dat er nog maar 14.400. De stijging van de IDR is gedeeltelijk gekoppeld aan de stijging van de US$, dus de verwachting is dat als de US$ sterk blijft de IDR ten opzichte van de Euro minstens stabiel zal blijven. Dat maakt een land met een inflatiecijfer van rond de 4% voor de Europeanen steeds duurder.

Inmiddels is 100.000 IDR al iets meer als 7 euro waard.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Wat er gebeuren kan en wie kan dat voorspellen dat de rente voet weer gaat stijgen.
Er word in de wereld gebouwd bij het leven als men geld leent, krijgt men geld er bij.
Dat kan straks een zware druk worden, op die landen want de banken lenen niet meer, dat doen de regeringen, vooral ook in Indonesiė, die ook aan het bouwen is voordat er werkelijk geld er voor ismen bouwt maar raak.
Ik zit ook in een nieuwe appartement die 10 jaar geleden gekocht zijn en waar de afgelopen 10 jaar rente op dat geld is ge-int en nu kunnen de mensen pas hun geld proberen terug te verdienen om de appartementen te verhuren.
Trump zal die rente van Amerika veilig gaan stellen, dus voor ieder dollar$ zal straks betaald worden en de import producten zal hij met vele procenten verhogen, dus de producten daar worden duurder en dat zou een grote klap worden voor de wereld.
En gelijk heeft hij, want als je de Chinezen nu eens volg, ze kopen de een na de andere gebouwen in Londen, Parijs en Amsterdam zelfs, dus die kunnen nog wel een klapje verwachten.
Maar ik voorspel wel, dat in die wereld terecht komt in een minder welvarende tijd.
De Euro is al heel eind gedaald tussen de dollar$ dus straks één op één.
Slecht voor ons, maar ja men kan hoe je went of keert niet zo door gaan met de wereld.
En daarom is Nederland beter af zonder Euro, dan met Euro die gulden zal weer stijgen... Emoticon: Devil Dat doet straks de Pond ook..... Emoticon: Devil
Trump is nog niet begonnen met regeren of men merkt het al op de valuta markten en de beurzen die maar stijgen, zodat de kleine man al zijn spaarcentjes op de beurs hebben verhandeld. ze niets meer over houden ....... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ook hier is die man zo zwaar door de pers en vooral CCN aangepakt voor zijn daden en hoe meer hij zich gesterkt gaat voelen om zijn land te beschermen voor onheil die van alle kanten komen.
In plaats met hem mee te werken en hem van gedachte veranderen, neen breken ze die man af die zich nu op een positie zit,die je niet makkelijk weg kan krijgen.
Hoe dom moet je zijn om deze man op te jagen en te demoniseren hoe slechter het uitpakt voor de Amerikanen zelf.
Wat bezielt zijn tegen standers, ze bereiken er niets mee en ze zetten hem op een speciale positie ongelooflijk dom en ook nog slechter voor het land dan hem te bedwingen met argumenten in de ā€ŽNational Assembly hoe dom moet je zijn omdat niet te willen begrijpen dan je eigen idealen nastreven..... Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated

spacer line  

Ja zielig he voor zo'n genie als Trump. Hoe kunnen de media zo iemand nu aanvallen, het lijkt mij dat er nouwelijks kritiek op zo'n briljante president mogelijk is.

bulekurus
User
spacer line

Ik zeg altijd op ieder potje past een dekseltje Emoticon: Cooool de Amerikanen hebben gestemd op thrump.. wij begrijpen dat niet maar sinds deze week begrijp ik het wel , toen dat ik las dat ze een onderzoek gedaan hebben met kinderen " waar komt chocolademelk vandaan ? Witte of bruine koeien en 16 M kinderen zeggen bruine koeien , zo kind zo ouder ....op ieder potje past een dekseltje... ook zo in Belgiƫ (socioalische partij)

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Als je onderwijs maar duur genoeg maakt dan krijg je vanzelf een bevolking waarvan de meerderheid tegen onnozelheid aan schurkt.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het klinkt wel dom maar is het dom om hem af te schilderen als iemand die zich profileer als een buldog die de ene handtekening na de andere zet.
Ik zal hem niet op een voetstuk zetten, maar ook niet gek verklaren want hij word nog steeds omringd door mensen van zijn partij en hij is die gene ook al zegt hij zo veel probeer veranderingen te bewerkstelligen maar word op alles tegen gewerkt door gerechtelijke machten die hem niet mogen en het niet ziet zitten om zijn plannen uit te voeren.
Dat word nog een lange strijd die jaren zal kunnen duren.
Die afbouw van die muur komt er tussen Mexico en US het word nu een zonnecellen er geplaatst dan lever het nog elk jaar geld op.
Er zullen mensen blijven hem af te kraken maar dat is gewoon energie verknoeien want zo iemand zit er 4 jaar en dan is hij weg dus afwachten wat er na de 4 jaar is verwezenlijk.

bulekurus
User
spacer line

http://nos.nl/artikel/2179172-(...)an-ivanka-trump.html

Ik vind 150 Euro nog veel, hier in jojga is het maar 100 euro

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vooral die 23 miljoen mensen die volgens de Amerikaanse rekenkamer op termijn zonder zorgverzekering komen te zitten zullen blij zijn met de tetterende Trumpet Ziel. Emoticon: Blush
Dat van die zonnepanelen snap ik niet helemaal. Emoticon: Nooo

Trump zegt het klimaatakkoord op, omdat er niets aan de hand is met onze wereldbol, allemaal onzin van domme onruststokers volgens Trump.
Hij geeft dus het gebruik van fossiele brandstoffen vrij baan, ook de mijnen gaan weer open voor de kolen gestookte centrales en om werkgelegenheid (mijnwerkers) te scheppen, "We will make America great again". Emoticon: Yummie!
Tot zover kan ik hem volgen (goedkeuren is een ander verhaal). Emoticon: Blush

Maar dan wil hij wel op een duizenden kilometers lange muur zonnepanelen gaan plaatsen, peperdure alternatieve energie waarmee hij de mijnwerkers weer in hun nieren gaat zitten.
Er is nog voor decennia voldoende goedkope fossiele brandstof, moeder aarde heeft er ook niet van te lijden volgens Trump, plopperdeplop hier raak ik het spoor bijster, waarom dan die peperdure zonnepanelen. Emoticon: Confused

Overigens de impact van het Trump beleid op Indonesiƫ waar deze topic over ging, is vrijwel nihil, de zakenman Trump gaat Indonesiƫ niet bijten. Emoticon: Nooo
De concessies van Freeport die de lucratieve goud en kopermijnen exploiteren in Papua lopen in 2021 af en die willen ze dolgraag met 20 jaar verlengen. Emoticon: Yes!
Een keiharde troef die Indonesiƫ achter de hand heeft en deze zakenman gaat ze echt niet tegen de haren instrijken met zijn enorme aandelenpakket in Freeport-McMoran. Emoticon: I love it
Bovendien is Ibu Sri de huidige minister van financiƫn jarenlang directrice bij de Wereldbank in New York geweest, die kent haar pappenheimers/Trumpjes wel. Emoticon: Shiny
Een meesterzet van Widodo om Sri te strikken, een door en door uitgekookte en vakkundige dame, mede door haar is het taxamnestie programma op touw gezet en moeten de banken nu de belastingdienst informatie geven als er om wordt gevraagd. Emoticon: Yes!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Malam we hebben eeuwen met kolen gestookt je weet wel eierkolen en antraciet .
Wij zijn toen daaraan toch ook niet dood van gegaan.
Ik heb jaren lang met de bus die gestald was bij een kolenboer, die man leeft denk ik nog, heb hem al weer een jaar niet meer gezien, hij was al de 80 gepasseerd.
Niets geen kanker of wat dan ook ja toeval je mag het zeggen
Neen wat ze willen van de mensen van jou en mij geld .
Ze kunnen nu ons van alles wijs maken, via de satellieten te zien ozonlaag en weet ik het maar ook.
Neen je ziet in Jakarta uitstoot van velen auto's motoren maar de bloemen van de bomen lijden er geen moer van, ze staan hier prachtig in bloei.
Ik geloof die elite die milieu activisten niet, want ze blijven zelf auto rijden misschien stoken ze wel hout in hun openhaarden thuis, neen vertrouwen doe ik ze niet je hoef met hen niet te geloven.
Daarom vind ik dat Trump strong en tegen alle mensen durft tegenop te gaan dat zegt meer dan al die zielige mensen die geloven Jan en zijn moer..
Ik heb al eerder uitgelegd dat mensen moeten beter leren om te gaan met de natuur dan wat de mensen als schade tegen de natuur kan maken.
Ze horen niet thuis waar ze soms gevestigd zijn zoals weer in China honderden mensen zijn bedolven onder een aard verschuiving.
Ook waren wij in Nederland er achter gekomen dat in sommige gebieden geen huizen mochten gebouwd worden en die boerderijen weg moesten om het rivierwater op te vangen , dat is met verstand werken en niet met emoties.

https://www.google.co.id/searc(...)mgrc=Kn1noBbrUW4LWM:
Hier is geen satelliet voor nodig geweest omdat te ontdekken.
Neen ze maken de mensen op deze wereld maar wat wijs en daar trap deze jongen niet in... Emoticon: Blush Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

https://www.nieuwskoerier.nl/n(...)-nep-twitter-volgers

https://www.nieuwskoerier.nl/n(...)trump-is-grote-onzin
Kijk hoe ik er over gedachte had en nu zakken ze als bakstenen door de mand.
En maar na-apen van die mensen die hem demoniseert en hem op de een of andere manier niet mag.
Het is een figuur die door dik en dun zijn visie op de wereld zal plaatsen en ze doen het er maar mee van mij mag tie....... Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: I love it Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Een beetje politicus is niet verlegen om een leugentje, al dan niet om bestwil. De New York Times heeft enkele dagen geleden een lijst gepubliceerd met alle leugens waarop ze Donald Duck , euh Trump, konden betrappen sinds de eedaflegging.Het zijn er meer dan honderd geloof ik.

Hier is de lijst: www.nytimes.com/interactive/20(...)ion/trumps-lies.html

Sommige leugens zijn werkelijk hilarisch. Emoticon: Laugh out loud

Dit maar om de mensen een correct beeld te geven van deze brave man. Emoticon: Party!

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het is maar wat je wil geloven en waar de bronnen vandaan komen.
Laat ik mijn visie er op geven op het hele journalistieke gebeuren.
In Nederland heeft de linkse meerderheid het hele gebied in handen zelf op de commercieel zenders.
Daar zie je hun mening Frits Wester is er een van, ze constateren ze hebben een privƩ mening en dat liegt er niet om.
Ook bij Nieuwsuur Twan Huis is het zelfde laken en pak hun mening telt en ze leggen de mensen die aanschuiven gewoon hun mening op en leggen hun woorden in hun monden.
Zo is het gewoon erg bij de CNN ook zo geworden door journalisten, hoax nep nieuws maken en het volk trapt er ook zo maar in.
Kijk een programma als OOG om OOG dat is een journalist die er speciaal er op uit is een persoon geheel uit zijn tent te lokken Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

En het volk Edwin daar ben jij er ook er een van je trapt er in, alles wat je op internet kan vinden.
Wie zegt dat dit een correct beeld is van wat ze allemaal op het internet is.
Het kan waar zijn, maar ik denk als je zoveel moeite doet omdat allemaal te noteren dan doe je dat om dat je hem een klote vent vind en dan heb je al een vooroordeel.
Ik haal ook wel linken naar voren, maar dat wil niet zeggen dat ik er mee eens ben,het is de doorsnee Nederlanders die er op reageren en daar kan je dan je beste mening er uit halen die je denkt dat ze gelijk hebben.
En wat is gelijk hebben achteraf is het gemakkelijker daarover te hebben en daar ben ik dan een uitzondering in, mijn visie achterhaald de waarheid wel en achteraf moet ik concluderen dat ik gelijk had. Emoticon: Shiny
Je had het over leugens beste man ik denk dat je uit Belgiƫ kom als ik mij herinner,zijn ze daar ook niet zo hard leers en liegen ze daar ook er op los en laten ze de waarheid in het midden.
Wij weten in Nederland dat onze president de grootste leugenaar is, die we ooit gehad hebben als president en toch hebben velen weer zich eigen beet laten nemen bij de verkiezingen van 15 maart daar maak ik mij kwaad om om zo iemand te vertrouwen en weer op hem te stemmen althans op die partij de VVD.
Laat het wel wezen ik ben Hollander van geboort, heb meer dan 55 jaar gewerkt en mijn steentje er aan bij gedragen, maar laat ik u zeggen ik voel mij geen Nederlander meer.
Ik heb zo veel ervaringen opgedaan, samen met mijn vriendin en haar moeder zijn we met een busreis zo vernederd geweest,dat het nog in mijn geheugen zit en niet gewist is.
We zijn toen geholpen door een Homo en die heb ik gekust omdat hij voor mijn schoonmoeder en vriendin opkwam en ons de beste plekje gaven waardoor die kak mensen vernederd werden..... Emoticon: Angry
Ik kan kwaad worden op die homohaat die in Amsterdam plaats vinden, laten die verrekte arabieren naar hun eigen kijken, zij zijn nog erger dan homo's ze kussen elkaar die vieze mannen of het een groot goed is, dat is in hun cultuur en laten ze dan afblijven van onze cultuur ................ Emoticon: I love it Emoticon: Stupid

Tr u m p ā€™ s L i e s

Many Americans have become accustomed to President Trumpā€™s lies. But as regular as they have become, the country should not allow itself to become numb to them. So we have catalogued nearly every outright lie he has told publicly since taking the oath of office.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het is wel lekker zo eenrichting je verhaal kwijt kan.
Het is een bijzondere gave dat je zo je politieke mening kwijt kan en niet lastig word gevallen met andere politiek correcte mensen .
Het is net als vroeger J.B .Hilterman op zondag rond 12 uur waar je stil moest zijn anders kreeg je van je vader een draai om je oren.
Wat zou dat fijn zijn als je die tijd terug kwam.
Maar je moet met de tijd mee zeggen ze, dus ja dan doen we dat maar wel.
Maar het gekke is als ze dat aan de nieuwe Nederlanders vraag en dat ze daarop niet worden verwezen die Hollanders en dat niet zeggen, frappant wat is er met de Nederlandse mentaliteit gebeurd.
Kijk hoe je gebukt gaat met deze mentaliteit als je nu lees dat het O.M geen arrestaties verricht van vluchtelingen en je moet als individu het maar geluk hebben niet geconfronteerd te worden met die vluchtelingen.
Nu begrijp ik wel dat de mensen die daar over gaat heel beschermend leven in hun stulpje dat ze daar geen last van hebben, maar waarom moeten de mensen in de sector openbare werken buschauffeurs, treinpersoneel, politie en noem maar op wel moeten geconfronteerd worden met die mensen die nooit zullen sporen.
Er is een verschrikkelijke kloof ontstaan door schuld van de politiek en Europa politiek.
Van mijn mogen ze de ramplans krijgen, die idioten begrijpen van af vandaag nog niet, wat het betekend hoe de samenleving er eigenlijk er aan toe is.... Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Angry

P.S.eigenlijk heb ik mij vergist en dat komt door niet goed te kijken en dan de verkeerde topic te nemen het zou allemaal in deze mijn eigen geopende topic moeten plaatsen....... Emoticon: Laugh out loud
http://forum.indahnesia.com/to(...)ige_prikkelingen.php

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja ik weet het -------het is te groot voor Indonesische begrippen de foto langzaam binnen te halen valt voor mijn provider niet want die zent deze heel snel door.
Ik kijk naar de plaatsen die gegeven is en zie dat Amerika naast Indonesiƫ is geplaats opvallend of niet, ik heb er mijn eigen gedachte er over.
China staat naast de grote Duitse-rin..... opvallend....... Emoticon: Shut up! Emoticon: Devil Emoticon: Cry Emoticon: Confused

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

De president van Amerika weet niet eens wie de president van Indonesie is šŸ˜šŸ˜šŸ˜

http://mothership.sg/2017/07/d(...)jokowi-on-instagram/

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Oeps ik denk dat je nu de plank misslaat Kota Emoticon: Blush
Indonesiƫ is met zijn 258 miljoen inwoners het op drie na grootste land ter wereld, rijk aan grondstoffen, de langste kust ter wereld (rijke visgronden) en met 258 miljoen zielen een enorme afzetmarkt. Emoticon: I love it

Ik denk dat de wereldleiders wel degelijk weten wie Widodo is en maar al te graag een praatje met hem maken.
Dat bleek trouwens afgelopen week wel toen er een belangrijke vergadering in Berlijn was en Trump zich tot ieders verbazing liet vertegenwoordigen door zijn dochter Ivanka omdat ie zat te keuvelen met Widodo, dat vond ie veel belangrijker als die vergadering. Emoticon: Yes!

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Zo ook heeft ANP zich vergist net als Trump.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

En niet zo'n klein vergissinkje ook Emoticon: Laugh out loud
Lee wordt ineens van Minister President van het stadsstaatje Singapore tot President van Indonesiƫ gebombardeerd. Emoticon: Shut up!
Als arme Lee dat ziet dan heeft ie gegarandeerd een plastic zakje nodig voor het hyperventileren en Widodo lacht zich de peen uit zijn pantalon. Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,396,832 topic views - 223,847 posts - 13,518 topics - 16,739 members - last post @ 22-11-2017 02:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,406,212 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com