indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
beras.
User
spacer line

Het lijkt mij dat zowel naar Nl recht als Indonesische recht u de wetten hebt overtreden.

Groetjes en ik wacht jullie reactie met smart tegemoet, tot welk niveau dan ook Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Ps: Mocht ik jakarta zijn zal ik wel een bezoekje aan Jeroen vd Linden brengen.
Niet alleen oybo registreert, nagenoeg deze hele forum is geregistreerd voorwat betreft wettelijke overtredingen.

Posten/teksten en fotos verwijderen heet geen zin meer Emoticon: Yes!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Toch nog een bof dan dat we zelf ook een kopie hebben.
De data op Indah is voor en door gebruikers van de site vrij toegangkelijk. Er is hier niets te verbergen. Ook hetgeen George Frans niet ziet, of de gebruikers.

De beheerder acht het al prijzenswaardig dat er geen tientallen gebruikersnamen zijn aangemaakt door een gebande user.

Volledigheidshalve zullen we volgens de regels ook user beras. op Schroot gooien.
Wij stellen geen prijs op uw aanwezigheid op dit forum. Nog enige andere inbreng.
Uw correspondentie kan aan, jeroenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indahnesia.com
U heeft ondertussen een registratie als misbruiker en spammer.

It's only kinky the first time.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

En hier gaat gelijk een slotje op.

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

78,720,971 topic views - 236,091 posts - 13,703 topics - 27,350 members - last post @ 18-01-2020 10:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,419,190 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com