indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Henjani
User
spacer line

Hallo,

Ik ben net twee weken geleden teruggekomen uit Bali en vond het waanzinnig.
We zitten nu al weer te kijken voor vluchten en huizen voor het komende jaar.
Maar ik wil mijn vrouw verrassen door een week naar Sydney te gaan, weten jullie goedkope maatschappijen.

Groet

Henk

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

1 week Sydney voor bijna 24 uur vliegen ernaar toe ? Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Stupid

Ik neem aan vanuit Amsterdam.....klopt dat?? Is dat zó...wat doe je je aan.. Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Vanaf Bali naar Sidney vliegen misschien?
Of van Sidney naar Bali?
Misschien kan Henk iets duidelijker zijn. Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

salina
User
User icon of salina
spacer line

Als ik de kopregel zie denk ik van Denpasar naar Sydney.

Kijk even op www.momondo.nl
Een website met hele goedkope vluchten over de hele wereld.

spacer line  

Of mogelijk is Denpasar - Darwin en Darwin - Sydney goedkoper.

jakarta . snacks Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail . com --- Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Je kunt m.i. het beste zoeken via Skyscanner.
Daar kun je simpel Denpasar-Sydney enkele reis, in omgekeerde richting en retour zoeken, desnoods gedurende een hele maand het voordeligste ticket, al dan niet met een tussenstop.

SOLO MAN FOREVER

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Echt goedkoop zal het niet worden.
Ik zag bij skyscanner directe vluchten vanaf Denpassar naar Sydney met Jetstar retour vanaf € 340.
Naar Darwin kun je al retour vanaf de helft van die prijs, rechtstreeks met Jetstar of Air Asia.

SOLO MAN FOREVER

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,949,885 topic views - 222,206 posts - 13,488 topics - 16,248 members - last post @ 22-09-2017 21:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,045,884 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com