indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

waar in bali is er een geldautomaat waar je 3 of 4 miljoen in 1x kan pinnen?

alvast bedankt

spacer line  

Dag Marianne,

Jij weet bintang supermarkt, 500meter in de richting seminyak! vind je net voor de eerste zijstraat rechts (oude weg naar denpasar) 4 verschillende pin automaten! alle geven hoge bedragen! heb laatst nog 3 miljoen gepint bij BCA daar !

Succes.

Live life to the max.......

spacer line  

Oke en hoe ga ik dat aan me vriend uitleggen Emoticon: Nice haha maar bedankt mop! Beetje lullig alstie z'n ticket gaat pinnen om dat in 8 x te doen Emoticon: Nice

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Als ik het goed begrijp pint jouw vriend geld van een Nederlandse bankrekening (oh liefde, wat heeft gij toch schone wegen!). Dan is er een limiet per dag, dacht ik. En om dat ticket te betalen ben jer niet met 4 juta. Dus hij zal meer dan 1 dag naar de pinautomaat moeten gaan. In een ATM Permatabank in Jakarta kon ik laatst 5 juta pinnen in ÚÚn transactie. Dat was een ATM voor 100.000 rp biljetten.

spacer line  

Ja klopt mijn vriend heeft een postbank rekening.
Ik weet idd dat ie dat niet in 1 dag kan opnemen.. nou ja dan maar meerdere dagen! Geeft niks..

pelpinda
User
spacer line

Waar kun je het beste geld wisselen? Als je aankomt gelijk op de airport? Of bij de bank? De money exchangers schijnen wel te kunnen, maar je moet goed opletten en narekenen wat je terugkrijgt?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Geld wisselen? Neem gewoon een pinpas mee en trek geld uit de muur, loop je niet te leuren met (veel) euro's die bovendien voor een slechtere koers gewisseld worden.

Maar mocht je willen wisselen, doe dat dan niet op het vliegveld, want daar is de koers vast slechter. Neem het liefst wat Rupiah's van iemand mee, want in euro's je taxi betalen is geen pretje, dan betaal je ook vast een mooie wisselkoers.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,316,849 topic views - 233,330 posts - 13,683 topics - 23,674 members - last post @ 19-08-2019 17:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,182,165 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com