indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Beste forumleden, nieuwsbrief leden en andere belangstellenden,

Het is mijn genoegen om de aankondiging voor een nieuwe bijeenkomst met als hoofdonderwerp IndonesiŽ te mogen aankondigen. Deze zal gehouden wordeFn te Son (bij Eindhoven) op zondag 22 mei 2005.

Emoticon: Confused Waarom moet ik komen?
Je moet niets, maar de eerdere bijeenkomsten zijn altijd gezellig geweest. Je kan eens met lotgenoten praten over vanalles en nog wat betreffende IndonesiŽ, zelfs over het visum! Ook is het natuurlijk leuk om de mensen achter de forumleden te leren kennen, voor zover men elkaar nog niet kent. Ook is een bijeenkomst in Nederland altijd weer anders dan ťťntje in IndonesiŽ zelf. Uiteraard mag de aanhang gewoon meekomen.

Emoticon: Confused Hoe meld ik me aan?
Plaats in dit topic even een reactie dat je je wil aanmelden voor de bijeenkomst en met hoeveel personen je wil komen. Je kunt ook even een emailtje sturen naar jeroenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indahnesia.com met dezelfde informatie. Bij aanmelding gaan we er vanuit dat je ook komt, mocht je later toch verhinderd zijn, meld je dan ook weer eventjes af, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Emoticon: Confused Waar moet ik zijn?
Je bent welkom in Son, dat ligt ten oosten van Eindhoven en ten oosten van de nieuwe A50. Via deze nieuwe snelweg is Son goed te bereiken vanuit het noorden. Vanuit het westen kan men via de A58 ten noorden van Eindhoven ook richting Son. In Son en Breugel rijden geen treinen. Wel kun je hier met de bus (lijn 157, eens per uur) komen vanf station Eindhoven Centraal. Je moet daarna nog wel een minuut of 10 lopen, de route kun je per email krijgen als je je aangemeld hebt.
Adresinformatie wordt niet op het forum geplaatst, aanmeldingen zullen per email de benodigde gegevens ontvangen. Er is voldoende parkeergelegenheid in de straat voor de mensen die met de auto komen.

Emoticon: Confused Wat gaat het me kosten?
Net als voorgaande keren wordt geen entree geheven of op een andere manier een geldelijke vergoeding ge-eist. Neem zelf wat hapjes mee voor de anderen, zodat we hiervan kunnen smullen. Standaard drinken zal aanwezig zijn. Zijn er speciale wensen of heb je iets speciaals? Laat het even weten, of neem zelf wat mee.

Emoticon: Confused Hoe laat gaan we beginnen?
Omdat er mensen uit grote delen van het land komen, willen we zeker niet te vroeg beginnen. Rond een uur of 1 in de middag kunnen opent onze Ďgast-familieí de deuren van hun huis. We zullen rond een uur of twee officieel de middag openen met een (zeer kort) praatje.

Met vriendelijke groet,
Johan & Debby, organisatoren
Jeroen, webmaster indahnesia.com

Overzichtskaartje Son en omgeving

Al het andere dan aanmeldingen en daarmee gerelateerde zaken kunnen in het oorspronkelijke '4e kumpulan Topic'; wat je hier kunt vinden. Berichten die niet met de aanmeldingen te maken hebben worden weggehaald om de overzichtelijkheid te behouden.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

he-he de kogel is door de kerk, eindelijk de kumpulan in Son en Breugel, Jeroen jij was de eerste mag ik nummer 2 zijn 22 mei 2005 ik ben er.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Ik zal zorgen dat ik er ben. Lijkt me leuk iedereen eens te ontmoeten. Hopelijk komt mijn reisgenoot Paul ook, maar zijn vrouw is uitgerekend rond die tijd, dus dat is nog onzeker.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hoi Luitjes,
Emoticon: Puh! Zet de erwtensoep maar klaar Emoticon: Yes! Wij komen ook. En ik hoop dat Nona Bandung ook komt. Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Verkeerd gekeken op mijn kalender ben helaas verhinderd. Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Devil Heb elders sociale verplichtingen en die kunnen niet wijken Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie

Umberto,

spacer line  

Ja ja.......ik ben er ook bij 22 mei Emoticon: Wink

Live life to the max.......

ruud
User
spacer line

ik hoop deze keer ook te komen,Umberto zie je daar.

eveline
User
spacer line

mits ik niet in Atjeh/Medan zit dan ben ik er ook. Ik neem dan nog een persoon uit Brabant mee. Is dat wereklijk de bedoeling dat ieder een gerecht mee neemt?

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Eveline,

Iets lekkers is welkom, hoeft geen gerecht te zijn, snacks zijn goed natuurlijk. Maar kom je met z'n tweeŽn, dan kun je ook gewoon 1ding meenemen hoor.

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

A;ls het klopt heb ik dan vacantie en is Ma uit Jakarta hier ook,dus willeen we met zijn drietjes en kleine Jordy langskomen.Leuk! Emoticon: Wink

spacer line  

Klinkt alsof het erg gezellig gaat worden.. Helaas denk ik dat ik niet kom.. Ik heb het erg druk..

Jullie in ieder geval veel plezier!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Jammer. Emoticon: Angry

Umberto

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Umberto,
Kom je nu wel of niet?
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

spacer line  

Ja jammer umberto!

Anbrie
User
spacer line

Ik kan helaas niet komen.........maar kan iemand een klein verslagje maken van die dag? Hoe het was en of er nog plannen gemaakt zijn voor september enzo? Hoop jullie te zien in september op Bali.!
Groetjes,
Anouschka

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Inmiddels hebben zich zo'n 15 mensen aangemeld om gezellig aan te schuiven. Er zijn ook een paar toezeggingen onder voorbehoud van vertrekdata uit/naar IndonesiŽ. Hopelijk kunnen zij er uiteraard ook bij zijn om gezellig mee te babbelen.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik wil waarschijnlijk ook wel komen. Ben dan net terug van vakantie dus nog even onder voorbehoud. Als ik kom (of we, mijn man gaat misschien ook mee) dan kook ik zeker iets lekkers, Indonesisch, om mee te nemen. Misschien ook muziek meenemen?
Ik zal het rond 17 mei laten weten.

groeten
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

enkele posts zijn verplaatst naar het ' praattopic '

Ans H
User
spacer line

Hoy, eigenlijk moet ik werken, echter ga proberen de dienst aan te passen. Zal dan graag aanwezig zijn. Groetjes Ans (leidschendam)

nona
User
spacer line

Hallo Ans, alles goed,
Umberto ik komt wel.

TERDAD
User
spacer line

Ik kom ook! Misschien wel erg moe!
Gaat weer erg gezellig worden,ja toch!?
En ik weet zeker dat Bung Umberto weer speciale wensen heeft- benar tidak Umberto!?
Son is in Nederland dus ik moet wel weer in limburg zijn!!
Ik zie wel
Salam hangat dari Terdad

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Neen ik ben er niet Emoticon: Angry Andere verplichtingen die al erder waren gepland..........juni 2004
Ja ik wil wel wat bestellen bij je Emoticon: Yes!
Wanneer ben je terug In Nederland Emoticon: Shiny
Umberto Emoticon: Puh!

TERDAD
User
spacer line

Nah itu dia!
Ik erg ver en wil zo vlug mogelijk terug naar dat Veilige Limburg!
Bung Um is niet van de partij.is dus niet aanwezig!?
TERLALU!
Nu,ikprobeer wel erbij te zijn; met Limburgse vlaai(dus niet met ertensoep of is het erwtensoep en ik denk aan lekkere kleine lumpia's en aan risolis sambelgoreng-tempe enz.enz. Lekerrrrrr!

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Yummie Terdad,
Kom je dus ook? Met de kever?
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

jeroen zet ons maar op de lijst voor 3 personen ,waarschijnlijk worden het er later wel meer. eerst maar eens 3

rob

like to live in ID,but it takes a while to get there

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

update : Inmiddels hebben zich zo'n 25 mensen aangemeld.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

77,761,485 topic views - 235,533 posts - 13,701 topics - 26,449 members - last post @ 16-12-2019 14:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,879,699 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com