indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

koos1
User
spacer line

Hoi,

ik zie veelal oude berichten over bovenstaand onderwerp.
Heeft iemand ervaring met het recentelijk laten vertalen en legaliseren van een geboorteakte en ongehuwdverklaring? Deze 2 neem ik aan?
Wat zijn een beetje de normale kosten hiervoor en kan iemand me betrouwbare adressen hiervoor aanleveren?
We wachten nog op de uitslag van het examen en willen nu toch de documenten gaan regelen.

Alvast dank voor jullie hulp.

Mvg Koos

pierre
User
spacer line

Op 20-09-2016 16:37 schreef koos1:
Hoi,

ik zie veelal oude berichten over bovenstaand onderwerp.
Heeft iemand ervaring met het recentelijk laten vertalen en legaliseren van een geboorteakte en ongehuwdverklaring? Deze 2 neem ik aan?
Wat zijn een beetje de normale kosten hiervoor en kan iemand me betrouwbare adressen hiervoor aanleveren?
We wachten nog op de uitslag van het examen en willen nu toch de documenten gaan regelen.

Alvast dank voor jullie hulp.

Mvg Koos

Ik ben in het bezit van een lijst met vertaal bureaus.
Neem eens een kijkje op de stie van stichting buitenlandse partners.. via die site kun je mij een prive bericht sturen waarna ik je de lijst kan toesturen.
ik sta daar onder de nicknaam piris...

kosten zitten ongeveer tussen de 100 en 130 euro per document afhankelijk welk bureau je neemt.

koos1
User
spacer line

Hallo Pierre,
ik heb je een mailtje gestuurd....
Klopt het dat we een geboorteakte en een ongehuwd verklaring nodig hebben?
Een bekende in Indonesie heeft het over 3 documenten maar op de site van de IND worden toch echt maar deze twee genoemd.

Groet Koos

pierre
User
spacer line

Op 21-09-2016 07:47 schreef koos1:
Hallo Pierre,
ik heb je een mailtje gestuurd....
Klopt het dat we een geboorteakte en een ongehuwd verklaring nodig hebben?
Een bekende in Indonesie heeft het over 3 documenten maar op de site van de IND worden toch echt maar deze twee genoemd.

Groet Koos

Koos

Ik heb je email gehad, gelezen en beantwoord.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,443 posts - 13,700 topics - 26,270 members - last post @ 09-12-2019 12:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,562,314 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com