indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
BlogBlot
User
spacer line

Trouwen op Ambon
Gepubliceerd op 23 oktober 2005 00:10
Vanuit mijn verleden en kennissenkring heb ik ‘iets’ met het eiland Ambon, één van de Molukken, een eilandengroep in het oosten van Indonesië. Wat zich enige tijd geleden daar afspeelde toen christenen en moslims slaags raakten met elkaar, er doden en gewonden vielen en er veel vernielingen werden aangericht, ging mij echt aan het hart. Het schitterende eiland met zijn van oorsprong vriendelijke bevolking, verviel tot een door branden zwart geblakerd gebied waar bevolkingsgroepen, die eerst in vriendschap naast en bij elkaar woonden, elkaar gingen haten en waar mogelijk, elkaar naar het leven stonden. Toen ik, alweer enkele jaren voor de ongeregeldheden, het eiland bezocht was er (gelukkig) nog geen sprake van genoemde sfeer en kon men overal op het eiland veilig rondreizen.
Lees verder , klik op de titel

Sywebs
User
spacer line

leuk zo een bruiloft! Dan weet je zeker dat het niet om het geld gaat of om de spam. Maar het gaat hier puur om de liefde tussen 2 personen!

Spam verwijdert

spacer line  

Wat is de diepere achtergrond om een blog van 11 jaar geleden opnieuw te plaatsen?

salina
User
User icon of salina
spacer line

Op 12-09-2016 22:58 schreef jobvanstaalduinen:
Wat is de diepere achtergrond om een blog van 11 jaar geleden opnieuw te plaatsen?

Per ongeluk gegaan denk ik, anders zou ik het ook niet weten. Emoticon: Shut up!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Interessant. Een blogbot die al 10 jaar niet online is geweest die post Emoticon: Confused Emoticon: Confused

It's only kinky the first time.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Hmmmmm, nieuw, een verlovingsring spammer die een oud topic omhoog haald.

Of zo.

salina
User
User icon of salina
spacer line

Dat meen je niet Emoticon: Laugh out loud
Ik vond het al zo'n rare tekst met z'n verlovingsring en echte liefde
Wat een debielen joh Emoticon: Laugh out loud

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

We weten gelukkig wie de debiel is. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Toch wel weer jammer, ik had bij uitzondering de posting van Sywebs gemist, een hele romantische begreep ik Emoticon: Confused
Ik ben echt een romanticus, ik heb dan ook veel fans in Indonesië Emoticon: Yummie! Emoticon: Yes!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Anne Mieke kan veel vertellen over huwelijken van blanke dames met Indonesischse golddiggers Emoticon: Yes!

elsbeth
User
spacer line

En Malam is een vreselijke, onverbeterlijke asshole, ook dat moet maar weer eens onder de aandacht gebracht worden.

spacer line  

Off topic, maar toch gezegd hebbend:
Vind Malam kostelijk schrijven hoor. Gegadigde voor de Indonesische "GeenStijl"..
Zou een doorbraak zijn zeg. Wel ogen in je rug dan.

jakarta . snacks Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail . com --- Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

bulekurus
User
spacer line

Teju Malam heeft mijn koosnaamtje gestolen .... Emoticon: Bye bye

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Toch nog een zinnige bijdrage Om Malam.

Waarmee bewezen is dat het niet alleen om dames gaat die dan denken dat ze een gouwe kut hebben. Emoticon: Laugh out loud Dit in het kader van, sommige denken er goud te vinden maar treffen er geen verroeste spijker an. Emoticon: Worship

Van mij mag je ervaringsdeskundigen er best buiten laten overigens Emoticon: Blush

En voor de rest is natuurlijk RI geen uitzondering als het deze strapatsen aangaat.

Meneer de Sywebs deed niet meer als spammen. Hij schijnt erg goed te zijn in marketing al dus zijn website. Een nederlandse ondernemer die kennelijk zo aan het gas hangt dat sites afgaan om te spammen. Of minder goed in marketing, dat kan ook. Emoticon: Party!

elsbeth
User
spacer line

Een zinnige bijdrage??? een ongelofelijke gore, smerige steek in de rug. Hoe haal je het in je hoofd om keer op keer terug te komen op iets waarvan persoon zelf vele malen heeft aangegeven dit niet erg fijn te vinden. En dan nog bijval hier krijgen ook. Onbegrijpelijk. Prachtige verhalen schrijven over corruptie en ander nieuws in Indonesië, helemaal mee eens. Maar de ware aard komt boven bij het eindeloos bewust kwetsen van één en dezelfde persoon. Dan telt al het andere voor mij niet meer, gewoon een ongelofelijke asshole, oftewel klootzak.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-09-2016 10:56 elsbeth wrote:
Een zinnige bijdrage??? een ongelofelijke gore, smerige steek in de rug. Hoe haal je het in je hoofd om keer op keer terug te komen op iets waarvan persoon zelf vele malen heeft aangegeven dit niet erg fijn te vinden. En dan nog bijval hier krijgen ook. Onbegrijpelijk. Prachtige verhalen schrijven over corruptie en ander nieuws in Indonesië, helemaal mee eens. Maar de ware aard komt boven bij het eindeloos bewust kwetsen van één en dezelfde persoon. Dan telt al het andere voor mij niet meer, gewoon een ongelofelijke asshole, oftewel klootzak.

Ik ben gek op dat soort eretitels, is niet altijd zo geweest hoor. Emoticon: Nooo
Als klein blond jochie werd ik door mijn pa stevig aangepakt toen ik een snoepie had gepikt, als onverbeterlijke bengel stopte ik niet, maar ja ik was nog geen 12 jaar. Emoticon: Blush
Bij de derde keer ging die ouwe over tot rigoureuze maatregelen, ik haatte hem op dat moment, later niet meer, toen begreep ik namelijk wat het spreekwoord "Zachte heelmeesters stinkende wonden" betekende. Emoticon: Worship

Had hij dat niet gedaan, dan had ik waarschijnlijk tot op heden keer op keer getracht te rechtvaardigen dat die ouwe fout zat en dat die snoepjes heerlijk zijn en dat er geen kwaad in steekt om zo'n snoepje te pakken. Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

Nou, vooruit nog een keer dan omdat je het zo graag wil horen en je er bovendien zo ontzettend trots op bent: Ik vind je een ongelofelijke ASSHOLE. Trappen om zelf maar niet geraakt te worden, dat is jouw motto. In en intriest dat iemand zo kan worden.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-09-2016 11:56 elsbeth wrote:
In en intriest dat iemand zo kan worden.

Fout Elsbeth, niet zo geworden, altijd zo geweest na de harde leerschool van mijn pa en het snoepje. Emoticon: Wink

elsbeth
User
spacer line

Vanaf je twaalfde al een asshole dus, nog erger.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ik heb even gekeken of Malam voldoet aan de term asshole.

Ik kom toch tot de conclusie dat Om Malam niet lijkt op een anus.
Die haren geloof ik nog wel, het gat niet.

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Yep, al meer dan 55 jaar Elsbeth. Emoticon: Wink
Gewoon zeggen waar het op staat, dat heeft zo zijn voordelen, dan hou je in dit geval huilverhalen over Aziatische partners waar mensen tegen beter weten in keer op keer intrappen en het romantiseren van de islam van je lijf. Emoticon: Yes!
Niet altijd even correct, maar wat is nog correct Emoticon: Confused

In die 55 jaar heb ik gebruik gemaakt van een virtuele weegschaal, aan de ene kant de mensen die recht toe recht aan commentaar en kritiek waarderen/accepteren en aan de andere kant mensen die ogenblikkelijk op hun tenen zijn getrapt. Emoticon: Smile
De mensen met pijnlijke tenen gaan ogenblikkelijk op de barricade, die zijn op mijn weegschaal heel duidelijk in de minderheid. Emoticon: Blush
Daar komt wel bij dat ik met die laatste groep in gesprek blijf, ik heb namelijk eelt op mijn ziel en hoop altijd nog dat die mensen nog wat bij willen leren. Emoticon: Yummie!
Uiteraard is het van mensen zelf afhankelijk aan welke kant ze van mijn virtuele weegschaal willen bivakkeren, in jouw geval lijkt mij dat overduidelijk Elsbeth. Emoticon: Laugh out loud

N.B. Oyibo, zelfs die haren komen volgens mij niet overeen, ik ben nog steeds goudblond, ondanks dat ik nog nooit mijn eigen knalpotje heb gezien, kan ik mij nauwelijks voorstellen dat die kleur beneden anders is. Emoticon: Shiny
Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik totaal geen moeite heb met het commentaar van Elsbeth, het tegendeel zelfs ik waardeer het.
Altijd gelijk krijgen is niet gezond en nog eentonig ook, het is net ping pong of tennis, hoe harder je slaat, hoe harder je de bal terug krijgt. Emoticon: Yes!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik vergeet er trouwens nog iets bij te zeggen, iemand moet natuurlijk wel de macht hebben om de ping pong/tennisbal keihard terug te slaan.
Je kan namelijk een perfecte kennis hebben van de tennisbaan en ping pong tafel en er heel uitgebreid verslag over doen, maar als je niet weet hoe je een tennisracket of ping pong batje vast moet houden dan schiet het niet echt op. Emoticon: Nooo
Dan verlies je namelijk keer op keer, dan kan je wel in de loop van de jaren alle maten, kleuren en spelregels van deze twee sporten ventileren natuurlijk.
Maar als je dan in de loop van de jaren tussen door ineens de spelregels en de filosofie van de spelers aan de orde stelt, tja dan kan je er op wachten toch Emoticon: Confused
Dan krijg je een keihard balletje die je niet niet terug kan slaan. Emoticon: Blush
Dan laat je dat over aan anderen, de Elsbethekes, die de maten van de tafel en het veld niet goed kennen, maar wel een balletje kunnen slaan. Emoticon: Laugh out loud
Helaas weet ik de maten en kleur van het veld en ken de spelers ook een beetje, dus ik kan een aardig balletje mee slaan. Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

het grote probleem met jou, Malam, is dat je denkt dat je glashelder naar een ander kijkt, terwijl je niet bereid bent om in de spiegel naar jezelf te kijken. Daar ben je met je grote bek dan weer te laf voor. Met de waarheid zeggen bedoel je jouw waarheid. Je kent geen andere waarheid. Dat is een erg gevaarlijk trekje van je, waarmee je anderen probeert te intimideren. Er zijn mensen bang voor jouw scherpe tong, dat blijkt uit de vele mensen die hier wegblijven, of er gewoon geen trek meer in hebben. Dat is al meerdere malen gezegd door diverse mensen. Het interesseert je geen ene moer wat je aanricht.
Een andere trek van jou is dat je sterk de behoefte hebt om je eigen "kwaliteiten" keer op keer onder de aandacht te brengen: geheugen als een olifant, leest alles, niets ontsnapt aan de aandacht, zegt waar het op staat, is eerlijk. Het feit dat je dit ook nog eens doet onder vermelding van je forumnaam Malam (nadrukkelijk altijd 3-de persoon enkelvoud) duidt op een groots minderwaardigheidscomplex, waarvan ik mij in alle ernst afvraag waarom jij dat hebt. is toch niet nodig? je hebt veel bereikt in je leven, hard gewerkt, geweldige vrouw. Waarom? Zo, nu heb ik de waarheid gezegd. Doe er mee wat je wilt, maar denk er in godsnaam eens over na, je hoeft niet altijd de grote bink met de grote bek uit te hangen. Helemaal niet nodig, want heel diep van binnen geloof ik er geen barst van dat je zo bent.
Ik zie net nog even je laatste posting: je probeert je eruit te lullen. Altijd weer wijzen naar de ander. Kijk nou gvd eens naar jezelf.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Tja, Elsbeth, ik kan er ook niets aan doen dat ik alles hier lees en een geheugen van een olifant heb, ik dacht dat ik al meerdere keren heb aangegeven dat ik daar niet echt blij mee ben.
Maar het is nu éénmaal zo en ik kan dat niet veranderen, dus lulverhalen komen bij mij ogenblikkelijk boven drijven, zelfs Malam zijn eigen (lul)verhalen. Emoticon: Blush Emoticon: Shiny
Tja het zou kunnen dat ik een enorm minderwaardigheidscomplex heb, jij zegt het en ik hou alle mogelijkheden open. Emoticon: Wink
Ik hoop dat je niet ogenblikkelijk in vuur en vlam schiet, maar ik sta regelmatig voor de spiegel, ik ben namelijk nogal ijdel, mijn haar moet goed zitten, wat ik dan zie ben ik niet echt ontevreden over Emoticon: Blush

Ik kom ook al mijn hele leven weg met mijn opstelling dat ik mijn mening niet onder stoelen of banken steek, de sterken zijn overgebleven in mijn kennissen/vrienden kring, mensen die kritiek kunnen velen en ook keihard terug kunnen slaan. Emoticon: Yes!
De eigenschap die ik heb, dat het voor mij geen ruk uit maakt hoe anderen over mij denken is jou vreemd, het is niet anders, daar kan ik ook niets aan doen. Emoticon: Nooo
Ik was en ben nog een jochie van de straat die alles op eigen ellenbogenstoom heeft moeten doen, geen filantropen in mijn omgeving en als er wat werd gegeven dan moest er altijd iets tegen over staan. Emoticon: Angry

Ik heb een ladenkastje Elsbeth, een virtueel ladenkastje zonder opschrift, want ik heb al vele keren aangegeven dat ik een ijzersterk geheugen heb.
Jij zit met je psychologische gelul en je denken hoe "Malam" in elkaar steekt in een eigen lade, je hebt de eer dat er geen ander bij zit en die lade doe ik regelmatig oliën, zodat ie gemakkelijk open gaat. Emoticon: Yes!
Voor de rest heb ik nog duizenden laden, hoelang ze ook niet open zijn geweest, op het moment suprême kan ik ze piepend van het roest open trekken, vandaar dat het zo moeilijk is om lulverhalen hier te verkopen, ik kan er ook niets aan doen. Emoticon: Blush

Zolang de moderator van dit forum de berichten van Malam (3e persoon enkelvoud) accepteert zal je het er mee moeten doen, en commentaar moeten leveren t.a.v. Indonesië en op de barricade gaan voor eikels die zich laten rippen en de Islam omarmen, want ik krijg inmiddels de indruk dat je alleen voor dat op de punt van je stoel zit. Emoticon: Bye bye
Ik vreet overigens volop sambal, daar krijg je inderdaad een scherpe tong van en een goed geheugen natuurlijk. Emoticon: Smile
Alhoewel het in Indonesië een andere uitwerking heeft.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nou...........................vooruit............................elsbeth nog een antwoord.

Ga ik vast de doos van slotjes voor een topic opzoeken.

Het is weer de hooooooogste tijd. Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

49,889,266 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,933,217 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com