indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

putumade
User
spacer line

Hallo, weet iemand hoe ik het makkelijkst en voordeligst twee fietsen naar Bali kan vervoeren. Is er groupage te krijgen? Graag per zeevracht. Wie kan met aan een adres of iets helpen? Hoor het graag.

spacer line  

Ik heb zelf de fiets meegenomen in het vliegtuig,. Bij o.a. Singapore airlines is het gratis zolang je de 30 kg. maar niet overschrijd.KLM vraagt 100 euro per fiets. Heb ooit overwogen ze per zeevracht te vervoeren en zelfs een offerte aangevraagd. In mijn herinnering was dat rond de 500 euro voor twee fietsen van deur tot deur, maar exclusief eventuele invoerbelasting. Dat maakt de voorspelling van de totale kosten lastig ondat de handelswijze van de douane niet echt voorspelbaar is. Voor de invoer van mijn splinternieuwe fiets heb ik niets hoeven te betalen.

spacer line  

Of vraag een prijsje op bij Windmill in Den Haag. Schijnt goed aangeschreven te staan.

Heldere ziende

putumade
User
spacer line

Dank je wel Jobvanstaalduinen maar inderdaad Singapore heeft 30 kg maar die zitten al in mijn koffer......jammer genoeg. En als ik extra wil betalen kost dit 60 dollar of zoiets per kg ja dat schiet niet op he. Wil er graag wat voor betalen maar meer dan 1000 euro per fiets terwijl het met Garuda gratis is gaat me wat ver. En inderdaad KLM 100 euro maar daar vlieg ik niet graag mee........altijd wat he! Ik zou ze graag met een boot verzenden maar dat schijnt toch niet mee te vallen........ik zoek verder.......bedankt voor uw antwoord

putumade
User
spacer line

Op 08-09-2016 10:23 schreef jakarta-snacks:
Of vraag een prijsje op bij Windmill in Den Haag. Schijnt goed aangeschreven te staan.

dank u ga ik doen

spacer line  

Putumade, Laat even weten hoe het afloopt, is altijd interessant voor de lezers op dit Forum.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,891,918 topic views - 240,524 posts - 13,733 topics - 34,034 members - last post @ 01-12-2020 16:06 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,609,959 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com