indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

G de Bruyn
User
spacer line

Edited by Oyibo

spacer line  

Leuk voor de positivo's onder ons, maar iets waar ik nooit aan mee doe.
Heb ooit een Indo gezin tijdelijk in een huis van ons gezet. 4 maanden: Totale afbraak. Zal je de ranzige details besparen. Denk je mensen even uit de brand te helpen.
Noem me zuinig op spullen of wantrouwend, het zij zo. De meeste anderen zijn blijkbaar niet zo zuinig op eigen en andermans spullen als ik.

Heldere ziende

salina
User
User icon of salina
spacer line

Nou, ik vind het wel een goed idee. Nee geen Indonesiers moet je er in zetten maar gewoon mensen uit Nederland die naar Indonesie willen en jij naar Nederland. Voor mij zou het een uitkomst kunnen zijn want ik heb geen huis meer in Nederland en ga toch echt niet bij familie zitten voor een paar weken. Emoticon: Nooo

bulekurus
User
spacer line

Ohja ik wil wel ruilen met Belgen maar dan moeten ze de 32 kamers ook wel onderhouden Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Lijkt wel slim gevonden, "alleen voor mensen met een Tweede Huis". Echter het is het meestal zo dat als je niet in je tweede huis zit, je naar je eerste huis gaat. Het lijkt me juist aantrekkelijk voor mensen die GEEN tweede huis hebben en even een paar maanden naar NL willen.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Reklame maken is aan regels gebonden.

Meneer de Bruyn kan kontakt opnemen met jeroenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indahnesia.com.

It's only kinky the first time.

salina
User
User icon of salina
spacer line

Op 29-08-2016 20:17 schreef jobvanstaalduinen:
Lijkt wel slim gevonden, "alleen voor mensen met een Tweede Huis". Echter het is het meestal zo dat als je niet in je tweede huis zit, je naar je eerste huis gaat. Het lijkt me juist aantrekkelijk voor mensen die GEEN tweede huis hebben en even een paar maanden naar NL willen.

Oja inderdaad Emoticon: Laugh out loud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,733 posts - 13,675 topics - 22,506 members - last post @ 18-06-2019 06:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,584,058 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com