indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Henjani
User
spacer line

Hallo

Wij gaan in oktober naar Bali vlakbij candidasa maar willen daar vandaan ook naar lombok. Wat kan je het beste doen wat betreft tour, verschilt het veel met bali. Hebben ze op Bali pakketreisjes en weten jullie een goed

Hartelijk dank

Henk

salina
User
User icon of salina
spacer line

salina
User
User icon of salina
spacer line

Het lijken dezelfde links maar ik zie toch op mijn laptop verschillende pagina's. Vreemd Emoticon: Confused

eveline
User
spacer line

Heeft iemand een tip voor mij voor Lombok? En vervoer van Airport naar Senggigi?
Ik verblijf volgende maand 5 dgn in Lombok, met Garuda ga ik er heen.
Ticket is flexibel om eventueel langer te verblijven.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

salina
User
User icon of salina
spacer line

Ik heb toen gewoon een taxi vanaf het vliegveld genomen. Is best ver tegenwoordig Emoticon: Yawn

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,816,174 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com