indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Roosje109
User
spacer line

Ik vlieg in november naar Bali met een stop van 12 uur op de heenreis en een stop van 18 uur op de terugreis in Xiamen. Heeft iemand tips voor wat we kunnen doen in Xiamen? We kunnen het vliegveld af en zouden dus wel iets willen zien van Xiamen.

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Xiamen is een relatief klein chinees eiland ter hoogte van Taiwan (dus subtropisch klimaat), en er is meer dan genoeg te zien voor die lange stop-overs, dus ik zou zeker het eiland bezichtigen.
Transit-visa gedurende die overstap-periodes zijn ter plaatse gratis verkrijgbaar.
Ik zou zelf eerst een hotel boeken vlak in de buurt van het vliegveld (kan al vanaf ca. 20), om eventueel eerst wat uit te rusten, je wat op te frissen na de lange vlucht, en je handbagage op te bergen tijdens de site-seeing, anders moet je die de hele tijd meenemen (waarschijnlijk zijn er ook wel kluisjes, of een bagagedepot op de terminal).
Er is o.a. ook een hop-on hop-off bus over het hele eiland, die ook bij het vliegveld stopt, en verder de voornaamste bezienswaardigheden aandoet.
Je kunt o.a. op google uitgebreidere informatie vinden.

SOLO MAN FOREVER

bulekurus
User
spacer line

Ik verbaas elke dag

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,798 posts - 13,517 topics - 16,730 members - last post @ 21-11-2017 00:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,366,546 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com