indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line

https://nl.express.live/2016/0(...)i-terrorisme-speech/

Vooruit dan maar voor degenen die niet alles (willen) lezen

Vrij duidelijke taal lijkt mij

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Niet gekeken MerdekaSah

Topic nu SLUITEN Oyibo? Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ja hoor, ik lees veel, tenminste..........zoveel mogelijk over de vele onderwerpen die de discussie aangaan.

Je zou kunnen zeggen dat cultuur en geloof in Islam de grondslag zijn van de 2 deling. en de eigenlijke motor hier achter is. Want, heel simpel, ze hebben het over vader en moederland. En dat zonder enige vorm van extremisme. Dat is nog 1 van de vele bijkomende problemen. Zeer ernstige problemen.

Deze Koning doet niet anders dan preken voor eigen parochie. en dat is feitelijk weinig anders dan wat we al zien gebeuren. Nederland gaat roerige tijd tegemoet.

Mochten de zittende politieke lapzwansen in Den Haag geen maatregelen nemen die integratie verzekeren? Kan het nog 4 jaar duren voor gekke Geert wel een parlementaire meerderheid heeft. Een correctie in de maatschappij is aanstaande, kwestie van tijd denk ik. Er zijn mensen die er luchtig over doen. Ik blijf nog even weg uit Nederland want mij bekruipt het gevoel dat Extremistische feestdagen niet ver weg zijn.

It's only kinky the first time.

salina
User
User icon of salina
spacer line

Allemachtig, al 11 pagina's. Ik ga niet eens alles teruglezen want het is idd toch een welles/nietes spelletje Emoticon: Confused

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Doos slotjes afgestoft.

*Klik*

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

75,169,969 topic views - 233,608 posts - 13,687 topics - 24,372 members - last post @ 15-09-2019 17:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,240,414 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com