indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Rahwana
User
spacer line

Hi ik ben zo blij ik ben in july klaar met erasmus en dan mag ik gaan studeren op de katholike univerciteit Atma Jaya Emoticon: Smile
Yeah happy ............................. Emoticon: Smile

ik heb aleen over een maand ijn laatste exames dus wens me succes want als ik slaag mag ik naar Jakarta
om mijn studie afteronden en daarna blijf ik daar wonen voorgoed
ik zal het hiet wel missen in nederland ze hebben hier van die leuke dingen die we in nederland niet hebben zoals
Schi scha schappy der kleine Crocodil
maar ja in indonesia hebben Hello Kitty en
I love you Egg Emoticon: Smile maar ik dwaal weer af van mijn onderwerp

groetjes Doeeeeeeeeeeeeei Cium Emoticon: Bye bye

stacy Soetardjo

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Het wordt een eentonig verhaal, maar hebben we hier niet te maken met Budowono alias Shengshui (die ging toch ook rond deze tijd terug en ging bij Atma Yaya studeren), met weer een nieuwe alias? Of ben ik overgevoelig geworden? Zie ook het andere bericht over de "held" Sukarno. Toch ook een van z'n favorieten.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,989,892 topic views - 236,319 posts - 13,704 topics - 27,616 members - last post @ 28-01-2020 14:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,862,170 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com