indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Yes, zopas het paspoort van Laurina terug gekregen en het visum is goedgekeurd!

Dus, zelf losjes vertalen is geen probleem. Je hoeft dus ook niet alles letterlijk te vertalen. Een korte uitleg over wat elk document inhoud was genoeg.

Groetjes,

Frank

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Dat is een fijn bericht Frank, zal een pak van je hart zijn, wanneer gaan jullie?

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Wel, Malam het is al halvelings een pak van mijn hart er rest nog juist 1 klein probleempje. De tickets zijn geboekt voor volgende maand. Enig probleem, mijn reispas is minder dan 3 maand geldig als ik van Batam naar Singapore ga. De ambassade had gezegd dat ik alleen van uit Indonesië naar België zou kunnen vliegen en dus niet vanuit Singapore kan vertrekken. Ik ga het gokje toch nemen en hopen dat ze in Batam niet te moeilijk doen aan de immigratie. En anders ben ik een hoop geld kwijt aan vluchten.
Ik zal het binnen een maand weten.

En voor jou en pop, welkom weer in Nederland. Ik vind het jammer voor jullie dat het misschien niet meer zal lukken om naar Indonesië te komen, maar Spanje of elders een warm land in Europa is ook zo slecht nog niet.

sendiri
User
spacer line

Goedemiddag,

momenteel ben ik samen met mijn vriendin bezig om voor haar een visum naar Nederland aan te vragen. Er wordt geadviseerd een ticket te boeken dat nog te wijzigen is. Doe je dat door net te doen of je een ticket boekt, dus alles compleet invullen, dat vervolgens opslaan en dan niet verder te gaan naar de betalen pagina?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Salam, Peter.

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Wij zijn in Indonesië naar een reisbureau geweest, die boekte zogezegd alles, printe het ding af en delete. Het was ook nog eens gratis, maar we hebben wel iets gegeven.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 15-07-2017 12:15 sendiri wrote:
Goedemiddag,

momenteel ben ik samen met mijn vriendin bezig om voor haar een visum naar Nederland aan te vragen. Er wordt geadviseerd een ticket te boeken dat nog te wijzigen is. Doe je dat door net te doen of je een ticket boekt, dus alles compleet invullen, dat vervolgens opslaan en dan niet verder te gaan naar de betalen pagina?
Nee, dat gaat zo niet.
Laat je vriendin bij Garuda een reservering doen. Zij hebben daar ervaring mee. De boeker krijgt dan een friemeltje mee met een boeking op naam (die nul waarde heeft maar de ambassade wil het zo ). Vroeger deed Malaysian Airlines dit soort boekingen ook, geen idee of ze dat nog doen. En KLM misschien. Dan houdt het volgens mij op. Pas nadat het visum is afgegeven kun je het echte ticket boeken.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,016,505 topic views - 222,265 posts - 13,491 topics - 16,273 members - last post @ 25-09-2017 17:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,137,183 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com