indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Michaella
User
spacer line

Heeft iemand een tip welk middel je het beste op Flores kan kopen tegen de muggen.
Ik kan niet tegen malariapillen en heb vorig jaar op Lombok in de supermarkt een goed anti-mug middel gekocht. Dit wil ik nu op Flores maar weer doen.
Iemand ervaring hiermee?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ja. Ik gebruik al 20 jaar of zo geen malariatabletten mee. Oa. jouw ervaring is mijn bezwaar.
iets was goed werkt is Sofell sereh (er is ook orange en bloemen maar deze vind ik het fijnst)
Als je aankomt op Maumere in de Roxy supermarkt, in Ende in de Hero supermarkt.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

salina
User
User icon of salina
spacer line

Bijna niemand kan tegen malariatabletten. De enige die er beter van wordt is de farmaceutische industrie.

Gewoon de spray kopen die Anne Mieke noemt en van tevoren vitamine B1 slikken. Daar rennen de muggen ook van weg want die geur moeten ze niet die je dan uitzendt.

Michaella
User
spacer line

Dank je wel Anne Mieke voor de tip. Ga het halen. De B1 slik ik ook al Salina.Volgens mij werkt dat ook.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het is overigens geen spray maar een milkachtige lotion, wiut flesje met roze dop. Staat in de supermarkt bij de insectenverdelgingsprays van oa Baygon (semprot/obat anti nyamuk)

Wanneer ga je nu?

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line

Bij diverse supermarkten hebben ze ook Lavendel lotion die prima werkt
en die gemakkelijk mee te nemen is in kleine sachets en daarvan krijgt
men ook geen huidirritatie. Verkrijgbaar in 4 geursoorten ook nog eens
Persoonlijk kies ik altijd de blauwe en roze.

Michaella
User
spacer line

Op 25-06-2016 14:25 schreef Anne Mieke:
Het is overigens geen spray maar een milkachtige lotion, wiut flesje met roze dop. Staat in de supermarkt bij de insectenverdelgingsprays van oa Baygon (semprot/obat anti nyamuk)

Wanneer ga je nu?

Wij gaan 12 juli en zijn vanaf 16 juli op Flores. Heel veel zin en erg benieuwd.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ben je de 28e nog op Flores? Zo ja, dan heb ik misschien nog wel iets leuks voor jullie.

Michaella
User
spacer line

Op 26-06-2016 11:17 schreef Anne Mieke:
Ben je de 28e nog op Flores? Zo ja, dan heb ik misschien nog wel iets leuks voor jullie.

Ooo dat klinkt spannend Emoticon: Smile Ja dan zijn we er nog,

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,997,618 topic views - 224,455 posts - 13,533 topics - 16,916 members - last post @ 11-12-2017 20:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,263,758 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com