indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik ben bezig met de opstart van een website met Ibiza en Bohťmien artikelen alles voor je interieur woonaccessoires/meubels b.v. lampen of kleding maar ook sierraden. Wie kan me helpen met goede inkoop adressen hiervoor?

goegel
User
User icon of goegel
spacer line

hi Ibizadreams,

Bali is niet echt de beste plaats om inkopen te doen omdat het meeste materiaal goedkoper op Java gemaakt wordt.
Java is dus in feite de plaats waar je beter in kan kopen maar Bali is wel weer de vitrine van veel van deze producenten.
Ubud heeft de meeste winkels aan de straat naar Telangelang. Deze straat is ongeveer 7 km lang en daar kan je veel van de materialen zien en kopen.

Ik heb nog wel wat contact personen voor je maar eerst maar eens de kat positief uit de boom kijken.

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line

inkopen ..... ??
hopelijk denk je niet dat het even koffer vullen is en dan terug naar nederland
want dan kun je wel eens bedrogen uitkomen, bij aankomst in nederland

indien er vermoeden bestaat van "handel" is het boete of inleveren

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Oh zulke zaakjes zijn er al honderd tallen in Nederland en die hebben in IndonesiŽ mensen lopen die voor hen inkoop en verzorgd de containers.
Dat kan alleen grootschalig niet via via mensen ronselen die voor jou die spullen meebrengt.
Enkel jaren geleden kwam ik zo bisnis mens tegen die wat over zijn medewerkers in IndonesiŽ te zeggen had hij kon ze wel opvreten.
Je moet ijzige geduld hebben om dat met hen samen te kunnen regelen.
Bezin eer je begin want moeilijk land en moeilijke mensen hier. Emoticon: Stupid Emoticon: I love it

ZO heb ik hier een Algerijn Fransman: ontmoet die mij pappie noem, hij werkt voor een groot bedrijven in Tunis en Marokko Afrikaanse landen ook LibiŽ en Algerije natuurlijk waar hij zorg dat zijn mensen in IndonesiŽ het werk behoren doet.
Die dat werk moeten uitvoeren daar is hij mee bezig, want hoe kom je aan zulk baan.
Je talen kennis is goed Spreek Arabische, Frans en Indonesische.
Daarmee heeft hij zijn baan mee gekregen.......
Succes met je bedrijf in Nederland.... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Devil

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,523,548 topic views - 232,845 posts - 13,678 topics - 22,694 members - last post @ 26-06-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,913,757 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com