indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

hallo, weet iemand hier hoeveel bagage je mee mag nemen naar indonesie met een vlucht van de KLM? Ik heb veel bagage echter niet zo heel zwaar en ik denk dat ik wel 2 koffers nodig heb. Ik blijf waarschijnlijk wel onder de 20 kg. Mag ik dit meenemen in twee koffers?

E.Vliet
User
spacer line

Voor KLM geldt inderdaad 20 kg. Zit je er een kilo boven, dan doen ze meestal nog niet zo moeilijk. 20 kg verdeeld over twee koffers mag ook.

Wij vliegen overigens binnenkort met Malaysia Airlines waar ook geldt dat je max. 20 kg mee mag nemen. Indien je echter meer kilo's mee te nemen hebt, kan je met de betreffende maatschappij bellen en vragen of je de heenreis meer mee mag nemen. Men geeft dan aan in het computersysteem dat je max. 30 kg mee mag nemen. Goede service van Malaysia Airlines.

Erwin

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

ik had laatst 42 kg van jkt naar ams met MAS...was geen probleem.

spacer line  

Waar het aan ligt weet ik niet ? maar met Singapore airlines mag ik deze reis 30 kilo meenemen ! tewijl dat de vorige reis maar 20 mocht zijn !? In indergeval op mijn uitdraai van Cathay amsterdam staat max 30 kilo.

Live life to the max.......

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 05-04-2005 19:21 Martin-Solo. wrote:
Waar het aan ligt weet ik niet ? maar met Singapore airlines mag ik deze reis 30 kilo meenemen ! tewijl dat de vorige reis maar 20 mocht zijn !? In indergeval op mijn uitdraai van Cathay amsterdam staat max 30 kilo.

Ze hebben een contract met SQ, waardoor er meer meegenomen kan worden. Ik heb ook nog ergens een optie op een ticket van ze lopen geloof ik. Emoticon: Very funny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,069 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com