indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

pietzarina
User
spacer line

wij zijn op zoek naar 1kok die onze thaise kok de indonesie keuken kan bij brengen.
wij zijn gevestigd in pattaya thailand 28 jaar .
vriendelijke groeten
pieter oosterom

bulekurus
User
spacer line

pietzarina
User
spacer line

dat werkt hier niet in thailand het beste is om 1 kok uit indonesia er bij te hebben we geven huisvesting verzekering en uiteraard werkvergunning salaris in overleg

bulekurus
User
spacer line

Je weet toch dat de werkmetaliteit in Indonesië nog veeeel erger is dan in Thailand . Dan zou ik als eigenaar zelf proefgerechten maken tot het in orde is en dan overbrengen naar mijn staff , je moet als eigenaar alles weten en kennen binnen u zaak. Ik zou kribbels krijgen moest ik afhankelijk zijn van die Aziatische idioten. Dat is hier een Nederlandse site waar de meeste mannen nog geen ei kunnen bakken , en jij gaat hier een kok vinden. De vraag is ook hoeveel geld je wilt spenderen , ik kan u één bezorgen tijdelijk maar dat gaat u wel een paar duizend euro kosten

pietzarina
User
spacer line

beste ik zit 28jaar in pattaya heb 4hotelrestaurants dus weet waar ik over praat en om de mensen Aziatische idioten te noemen vind ik te ver gaan ps en wij zijn tegast in hun land

bulekurus
User
spacer line

Dat kan best zijn maar als u kok van dat niveau is dat hij nog geen simpel Indonesisch gerecht kan toveren dan zou ik snel eentje nemen van een iets hoger niveau dan moet ik hem misschien geen idioot noemen Emoticon: Stupid

pietzarina
User
spacer line

ik heb geen brookers nodig dat de atvertentie hier staat er kan altijd iemand zijn die een kennis heeft snapje het nu

bulekurus
User
spacer line

Ik ben geen brooker , wou je alleen helpen... Maar kwaliteit kost geld

pietzarina
User
spacer line

kijk ff naar de website van restaurant longpura amsterdam dat zijn toch geen simpelle indonesiche gerechten mischien begrijp je nu waar ik het over heb en bedoel

PamelaAn
User
spacer line

Pietzarina,

Heb even uw website bezocht. Gisteren was ik in Amsterdam, wat jammer dat ik niet op de hoogte was van het bestaan van dit Restaurant. Menu's zien er schitterend uit. Volgende keer als ik in Amsterdam ben, zal ik zeer zeker dit Restaurant aandoen.

Mvg
Pamela Anderson

elsbeth
User
spacer line

Ik heb daar wel eens gegeten. Was goed, wat verfijnder dan wat ik normaal eet aan Indonesisch eten. Zeker een keer proberen. Sfeer ook leuk.

PamelaAn
User
spacer line

Dank je voor je info, Elsbeth!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,626 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com