indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

reisjerond
User
spacer line

Hi,

In juli/augustus gaan wij richting IndonesiŽ. We zullen eerst 5 dagen op Bali verblijven voordat we naar Flores vliegen. Kunnen wij de tickets met Wing Air van Denpasar naar Maumere op Bali kopen (dus max 5 dagen van te voren) of is het nodig om dit van te voren te doen? Voor zover ik begrepen heb kan dit niet rechtstreeks bij de maatschappij, omdat je daarvoor een Indonesische credit card nodig hebt. Ik hoor graag jullie mening hierover.

Groeten Michelle

wereldreis
User
spacer line

Gewoon in NL boeken via ticketindonesia.info. Betrouwbaar en gemak dient de mens.

salina
User
User icon of salina
spacer line

Onderaan deze site kun je klikken op ticketindonesia Emoticon: Yes!

Ik laat altijd mijn gasten daar boeken en gaat altijd goed.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Emoticon: Yes! Ik zou liever voor Sriwijaya (eigenlijk NAM) kiezen, een stuk sneller, het dubbele aan bagage vrijdom en dezelfde prijs.
Ik ga ervan uit dat je vanuit Labuan Bajo terug vliegt. Boek dat ticket (ook) maar ruim op tijd. De route Denpasar-Labuan Bajo vv is erg vol.
Niet gevraagd maar toch. Hotels in Maumere (en eigenlijk heel Flores) kan een drama zijn. In Maumere is Hotel Sylvia het beste maar vaak vol. De rest in de stad is het aanzien niet waard

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,353 posts - 13,704 topics - 27,698 members - last post @ 29-01-2020 16:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,589 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com