indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Erwin33
User
spacer line

Hi iedereen,

Mijn vriendin en ik gaan aankomende juni voor 2,5 week naar Bali. Wij hebben afgelopen zaterdag vaccinaties gehaald en wij hebben het daar ook gehad over eten. Er werd ons aangeraden om bij restaurants te eten waar veel toeristen zijn. Van veel mensen die ook op Bali zijn geweest heb ik gehoord dat je ook bij een Trawang o.i.d. kunt eten.

Hebben jullie hier ervaringen mee en zouden jullie die aan of afraden.

Groeten,
Erwin

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ze zullen een warung bedoelen, een klein eettentje.
Ook in zo'n warung geldt hetzelfde als in een restaurant, als het er druk is dan heb je de minste kans om oudbakken troep te krijgen.
Altijd oppassen met koude salade, die wordt nog al eens vaak met niet al te schoon water gewassen en oppassen met ijsblokjes, ook daar wordt vaak water voor gebruikt waar wij niet zo best tegen kunnen, beter een koud drankje zonder ijs.
Voor de zekerheid anti racepoep tabletten bij je hebben kan geen kwaad, door de hitte en en koude drinken kan het voorkomen dat de toilet een dagje je je beste vriend is, prettige vakantie.

belleair
User
spacer line

Mijn ervaring is dat het juist bij de warung veel lekkerder eten is.. maar door de slechtere hygiene is er inderdaad meer risico. Vermijd ijs in je drinken en kijk altijd even hoe vers het er uit ziet. Bij veel warungs staat het eten er al lang,ga langs rond openingstijd dan is het nog net klaargemaakt.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,436 posts - 13,700 topics - 26,269 members - last post @ 09-12-2019 08:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,557,969 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com