indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik reis half augustus 2016 alleen via Sumatra naar Java om van daar uit door te reizen naar Bali.
Tot nog toe lukt het me aardig om mijn reisroute uit te stippelen maar nu zit ik ff vast ...
Ik zou graag weten hoe ik het best (redelijk goedkoop en in tijd beperkt) reis van Bromo naar Kalibaru.
Of is het misschien beter eerst naar de Ijen vulkaan door te reizen, die staat namelijk ook op
mijn programma en van daaruit door te reizen naar Kalibaru, Sukamade en bali?

Alvast bedankt voor uw reacties.
Geert.

salina
User
User icon of salina
spacer line

Rumah Senang in Kalibaru regelt voor een schappelijke prijs tripjes in het oosten.

Pascal.F
User
spacer line

Geert,
2 x met de driver van Joost gedaan.
Je kan hem vinden op dit forum
Hij is een Nederlander en alles is prima geregeld.

Veel fun

joost
User
spacer line

Ik neem aan dat je vanuit het westen komt richting Bromo.
Dan moet je niet eerst de Ijen willen. Is naar Keulen via Rome.
Gezien je zo goedkoop mogelijk wilt reizen zou ik met de bus naar Probolinggo gaan. Buiten de busterminal staan busjes die naar de Bromo gaan. Soms moet je uren wachten tot vertrek.
Men wacht op voldoende passagiers.
Rumah Senang in Kalibaru vind ik aan de prijzige kant met trips
Maar aan alles zit een prijskaartje.
Goedkoop is vaak duurkoop
Je bent in "tijd beperkt" zeg je zelf. Dan is het keuzes maken.
Sukses

salina
User
User icon of salina
spacer line

Oh ik vond het wel meevallen met de prijzen. Misschien heb ik dan wel korting gehad Emoticon: Yes!

Maar de prijzen verschillen sowieso overal aanzienlijk.
Ik heb weleens gasten die alles vanuit Europa regelen via de mail en een chauffeur vinden via google. Die betalen dan rond de miljoen per dag. Terwijl als ze hier gaan/laten zoeken veel goedkoper uit zijn.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,908,676 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,937,865 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com