indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sri1959
User
spacer line

Wat zijn de gevolgen in Indonesie met een dubbele nationaliteit.Nederlands paspoort,en ID card in Indonesie,wie kan mij helpen.bedankt

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Sri verwacht u nu werkelijk een serieus antwoord Emoticon: Confused
In juli 2010 komt u out of the blue met dit bericht:

Sinds enige tijd heeft mijn vrouw een bedrijf gestart die pakketten versturen naar indonesie.De pakketten kunnen in Nederland worden opgehaald(dit hangt af van de hoeveelheid),of naar ons verzamel adres worden gebracht.De pakketten worden per container vervoerd per boot.Dit duurt ongeveer 6-8 weken..De pakketten kunnen worden gebracht,van de boot naar het huisadres.Dit geld alleen nog voor JAVA.Dit kost circa 10 euro extra.Ook kunnende pakketten worden opgehaald.Dit kan bij Surabaya en Jakarta.Wij leveren gedegen werk,en zorgen goed voor de afhandeling van de pakketten.Uw kunt contact opnemen met mijn vrouw,via telefoonnummer:0615098976.Zij kan U vertellen wat de kosten zijn voor het verzenden van de pakketten.Wij hopen U van dienst te kunnen zijn.

Er worden diverse vragen gesteld waar u geen antwoord op geeft, om vervolgens na 6 dagen met dit bericht te komen:

Sinds gisteren kunnen wij U ook pakketpost aanbieden via luchtpost,dit kost:naar Jakarta 7.50 per kg,naar Bali 7.50 per kg,naar Surabaya 7.50 per kg,naar Semarang 7.50 per kg.het duurt ongeveer 4-5 dagen van versturen tot aan komst.Dit zijn scherpe prijzen omdat wij samen werken met een keten van winkels,die de aan levering van de pakketten voor ons verzorgt,laat u verder infomeren via 0615098976,tot ziens

Waar nog meer vragen over komen, waar u niet op wenst te antwoorden Emoticon: Nooo
Dan is het stil tot augustus 2013 en dan komt u met deze vraag:

Ik ben voor mijn oom opzoek naar een bejaarden huis in Jakarta.Bestaat het eigenlijk wel?
Als iemand iets weet,ook over de prijzen.Dan hoor/zie ik het graag.Alvast bedankt

U krijgt een uitgebreide reactie, maar wederom hult u zich weer in stil zwijgen.
Daarna blijft het stil tot gisteren en dan komt u met de vraag:

Wat zijn de gevolgen in Indonesie met een dubbele nationaliteit.Nederlands paspoort,en ID card in Indonesie,wie kan mij helpen.bedankt

U vraagt naar de de bekende weg, twee nationaliteiten kent IndonesiŽ niet, tenzij het om een kind gaat uit een gemengd huwelijk tot 18 jaar.
U weet dat, maar u wil weten wat de sanctie is als iemand het toch tracht te flikken.
Verwacht u nu echt een serieus antwoord. Emoticon: Confused
Sorry Om Malam heeft een ijzeren geheugen, toen ik uw naam zag en uw vraag gingen bij mij gelijk bellen rinkelen.
Emoticon: Bye bye

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Wat die dubbele nationaliteit teweeg brengt voor volwassenen? Ga maar kijken in de quarantaine van Tangerang.
Heb al aardig van die kwesties langs zien komen. Allemaal uitgelopen op een grote puinhoop en ellende..........voor ieder, voor de persoon in kwestie zelf, voor ev. kids, voor de ambassade, voor de immigratie, etc.........

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,761,485 topic views - 235,525 posts - 13,700 topics - 26,444 members - last post @ 16-12-2019 09:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,869,259 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com