indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

heerke
User
spacer line

wie kan mij helpen aan een redelijk betaalbare verblijfsruimte te Rantepao ( Toraja) in de periode half december 2016 tot half januari 2017. Wel in het stadje zelf, maar enigszins weg van de grote weg.
Kosten maximaal 100.000 rp. per nacht. Gaarne prive-ruimte, hoeft geen airco, tv niet nodig, geen koelkast, wel wasruimte + toilet, liefst warmwater. liefst met klein balkon in de buitenlucht. !!!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Uit welk jaartal had u een kamer voor die prijs gewild? 1995? Ik denk dat je voor Rp 100.000 (€ 6,72) niet eens een kippehok kan krijgen. Zelf een kamer voor een chauffeur ligt al rond de Rp 150.000 (en soms nog zonder ventilator en zonder ontbijt).
Zou de prijs maar wat opschroeven dan wil ik wel eens informeren.

heerke
User
spacer line

doe eens 150000 dan, als u denkt daarvoor iets te kunnen vinden graag.
mijn laatste bevindingen waren 150000, in wisma irama in dec. 2015 incl ontbijt

elsbeth
User
spacer line

Klopt. ik heb in 2011 in Wisma Irama gelogeerd met mijn gezin, 2 driepersoonskamers voor elk 150.000Rp. incl ontbijt. Ik heb wel gemerkt dat je, naarmate je ouder wordt, je grenzen wat verlegt. Daar komt bij dat Wisma Irama de zonnige tuin had volgebouwd met zo'n traditioneel Torajaans huis en verder aan een aantal kamers niet veel onderhoud had gepleegd. Die combinatie maakte dat wij na 3 dagen (i.p.v. 6) zijn vertrokken. De sfeer was absoluut hartverwarmend en supergezellig. Na de vakantie zeiden onze kinderen dat ze dit het leukste hotelletje vonden. Maar Heerke, zoek je iets beters dan Wisma Irama, of iets goedkopers? Wat is de bedoeling? Is het voor jezelf of voor je pleegkind? Wat vond jij van de standaard van Wisma Irama?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vond Irama jaren geleden eigenlijk al verwaarloosd en als ze na jaren nog steeds dezelfde prijs vragen dan zegt dat ook wel iets.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elsbeth
User
spacer line

RP 150.000 voor 3 personen incl. ontbijt?? Daar mag het voor mij een beetje (flink) verwaarloosd voor zijn. Ik roep altijd tegen mijn kinderen: zo snel mogelijk het licht uit en slapen. Meiden, onderbroeken aanhouden. Ze hadden echt een hartverwarmende ontvangst, dat ontbijt aan één lange tafel met alle gasten, iedereen een klein bordje met een gebakken eitje, lekker sapje erbij, zo leuk. Ik bedenk me opeens dat onze zoon er na vertrek achter kwam dat hij waarschijnlijk zijn doorzichtige beugel op de ontbijttafel had laten liggen. Ik was als de dood dat ze hem niet opgemerkt hadden en dus al hadden weggegooid met de andere restjes. Heb toen in mijn beste Indonesisch door de telefoon moeten uitleggen wat een beugel was en of ze die gevonden hadden. Nou, dat lukte en een paar uur later hebben we hem weer opgehaald.

heerke
User
spacer line

enigszins achterstallig klopt,maar wel gezellig, maar weet iemand nog iets anders voor mijzelf, en niet mijn pleegkind,want die verblijft in een Kos, waar ik niet mag verblijven?

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-04-2016 14:16 Anne Mieke wrote:
Ik vond Irama jaren geleden eigenlijk al verwaarloosd en als ze na jaren nog steeds dezelfde prijs vragen dan zegt dat ook wel iets.
Had ik een paar maanden geleden nog in Bandung. Oud hotel, verwaarloosd, maar goedkoop. Echter, een soort luizen opgelopen dat me aan medische kosten bijna een miljoen heeft gekost en 4 weken last. Goedkoop werd duidelijk duurkoop.
Dus bedenk dat er bij goedkoop wel eens iets aan de hand kan zijn want anders kan het niet goedkoop.
Ik zal ff vragen/informeren bij een Rantepao bewoner.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Heb even info opgevraagd rechtstreeks vanuit Rantepao van logies vanaf Rp 150.000 per dag:

Een erg simpele kamer in Pias Poppies of wellicht in Wisma Maria. Erg basic wel maar voor backpackers wel te doen. Pias poppies is op loopafstand aan de rand van rantepao, heeft erg goed restautant. Kamers met warm water (wel aanrader hier) 190rb. Wiama maria is in t centrum. Redelijk ontbijt. Veel baxkpackers
Veel local wismas kunnen wel voor die prijs. Wisma imanuel, wisma monika
Maar nogmaals erg basic.

Met dank aan Stephanie de Jong.

elsbeth
User
spacer line

Waren het soms bedwantsen, vallend onder de luizensoort? Die kun je dus overal krijgen, ook in betere hotels. Een enorme plaag voor veel hotels overal in de wereld. Ik heb een keer bedwantsen gehad in een jeugdherberg in Zwitserland. Jezus, wat heb ik een jeuk gehad. Het is jaren geleden, maar ik heb er nog de littekens van.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,501,626 topic views - 232,823 posts - 13,678 topics - 22,658 members - last post @ 25-06-2019 22:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,875,533 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com