indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Pam1959
User
spacer line

Ik wil een postpakketje of eigenlijk een envelop versturen naar familie op Ceram. Nu heb ik gehoord dat de postbedrijven aldaar nogal corrupt zijn en post vaak niet aankomt. Wie kan mij een goede tip geven? Of wie gaat er binnenkort naar Ceram en kan het pakketje voor mij meenemen?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Je kunt zelf het beste bepalen of het al dan niet het risico waard is om het toch te sturen. De enige tip die ik je kan geven heb je waarschijnlijk zelf ook al bedacht en dat is dit aan een goede vriend(in) meegeven.
Je moet elkaar toch wel heel goed kennen om pakketjes voor iemand mee te nemen lijkt me.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pam1959
User
spacer line

Anne Mieke, ik heb er inderdaad over nagedacht aan wie ik het zou kunnen vragen maar momenteel gaat niemand in mijn familie en/of vrienden/kennissenkring naar Ceram toe. Degene die het pakje of eigenlijk envelop voor mij wil meenemen mag de inhoud bekijken. De inhoud bestaat uit zes boerenzakdoeken.

salina
User
User icon of salina
spacer line

Op 29-03-2016 14:28 schreef Pam1959:
De inhoud bestaat uit zes boerenzakdoeken.

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

elsbeth
User
spacer line

Daar lach jij nu om Salina, maar stel je nou eens voor dat je een tweede keer 6 boerenzakdoeken op moet sturen als blijkt dat envelop 1 niet is aangekomen....

salina
User
User icon of salina
spacer line

Ja dan heb je echt een groot probleem inderdaad.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik kijk teveel naar die airportseries denk ik waarbij mensen te lijken kunnen toveren. Het klinkt nu heel onaardig tov Pam maar ik zou niet zo snel iets meenemen voor mensen die ik niet ken.

Als het inderdaad om boerenzakdoeken gaat dan zou ik ze zeker opsturen; dat risico is nog wel te nemen denk ik. Het is ook niet zo dat er niks aankomt. Boerenzakdoeken lijken me geen collectorsitems voor de beambten.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pam1959
User
spacer line

Ik heb toch iemand kunnen vinden die het voor me mee wil nemen! Er zijn toch nog mensen die voor zoiets eenvoudigs hun nek uit willen steken.

Bedankt Anne Mieke. En Salina... tja... succes met het plaatsen van zinloze reacties. Zo te zien heb je niets beters te doen...

elsbeth
User
spacer line

Het moet mij van het hart dat Salina in ieder geval iets in overvloed heeft wat bij jou blijkbaar ontbreekt: HUMOR. Neem jezelf niet zo serieus joh, en lach een beetje om de reacties. Wees nou eerlijk, het is toch best grappig?. Hartstikke fijn dat je iemand hebt gevonden, echt, maar doe niet zo zuur over die reactie van Salina..

robertino
User
spacer line

meld je aan bij de molukse forums via Facebook ,
zoals ik heb hart voor moluks erfgoed bijvoorbeeld, daar krijg je vast antwoord, want ieder jaar gaan veel Molukkers naar de Molukken....ow ik zie dat het bericht al maanden oud is,misschien voor de volgende keer

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,202,192 topic views - 233,613 posts - 13,687 topics - 24,379 members - last post @ 15-09-2019 21:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,258,872 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com