indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeanette
User
spacer line

Kan iemand me vertellen wat het collegegeld bedraagt voor een universiteit in Jakarta? Moet je ook zgn. handgeld of toelatingsgeld betalen? Ik vraag dit, omdat mij hiervoor om hulp wordt gevraagd. Maar die hulp betekent zo ongeveer 1400 euro. Klopt dit?

Jeanette

Hitami
User
spacer line

Het is afhankelijk welke universiteit of hogescholen, status van de universiteit, welke studie etc.
1400 euro in het algemeen is goedkoop !

Jeanette
User
spacer line

Bedankt Hitami!
Ik heb de Atma Jaya universiteit al gevonden op internet. Mijn Indonesisch is echter niet je dat....

Hitami
User
spacer line

Atma Jaya is een goede universiteit. Einddiploma is vergelijkbaar met staats universiteit, zoals UI (universiteit Indonesie). Hier zitten studenten met rijke ouders.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

HITAMI :
Atma Jaya is vergelijkbaar met UI ? , dacht ik toch niet.
Moet de Alumni van UI , ITB , UGM.UNPAD , UNPAR dit gaan lezen.
Dat woord met "rijke ouders" heeft voor ingewijden ook een bepaalde betekenis.

JEANETTE :
in Indonesia heb je staat universiteiten (PTN) en partikuliere universiteiten (PTS) .Bij de PTS(Perguruan Tinggi Swasta) heb je ook nog de buitenlandse vestiging.
Er is een rankingsysteem naar welke Universiteit je kinderen word gestuurd.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,315,684 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com