We zijn helaas terug van onze vakantie Java/Bali.
Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die op mijn vele vragen antwoord hebben gegeven, ze kwamen goed van pas.
De vakantie was echt geweldig!!! Wat een aardige en leuke mensen. Op Java hebben we een geweldige tijd gehad, Bali was ook leuk/mooi maar daar vonden we de mensen toch wat anders omdat ze wel heel erg op je afkomen om te vragen of je transport wil of iets anders. Mijn God, wat een mooi land. Jammer dat het zo ver vliegen is anders zou ik graag weer zo terug gaan om meer van alle eilanden te ondekken. Wat mij opgevallen is dat de mensen ondanks hun armoede altijd zo vrolijk zijn, en weinig klagen (of en toe wel op Bali) Daar kunnen wij hier in ons perfecte land wat van leren. Nu zijn ze weer getroffen door een aardbeving

Wij hebben het niet gemerkt, of zelfs gehoord van de locals, pas toen we thuis waren hoorde ik het en zat er nogal wat familie in de stress.
Nu de vakantie voorbij is ben ik bang dat ik niet vaak meer op deze site kom, ik vind het dan zo ondankbaar om niets meer te laten horen.
Jeroen, als je dit topic onzinnig vind knikker je het er maar van af.