indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 23-03-2016 07:22 schreef zieleffe:

[quote verwijderd]

Bulekurus helemaal met je eens.
Het verhaal begon als dat die terrorist gezocht werd en in Molenbeek hadden ze hem gelokaliseerd.
Met veel tam tam werd er naar dat huis gegaan en je zag dat de politie buiten bleven staan of ze bang waren naar binnen te moeten gaan.
Voor een politie met zulk apparatuur en kleding waren het bangerds hij kwam plotseling achter de deur vandaan en zetten het op een lopen, waar ze moesten hem neer schieten want hij zou bijna weer ontsnappen.
Dit alles kon je goed volgen op de TV.
Maar nu komt het; ze brachten hem gewond en al in een auto en reden er met een snelheid er vandoor misschien om naar het ziekenhuis te brengen, maar ik vond die vlucht een onaandoenlijke gezicht ze werden mat stenen bekogeld en met schelden.
Door die jongen moslims.
Dit had anders gemoeten er had een leger aan te pas moeten komen en al die huizen van moslim tot niet moslim hadden ze moeten door zoeken, maar door die politieke correctheid werd dat niet gedaan.
En zie de volgende dag s morgens werd er een aanslag gepleegd op Zaventem en in de Metro.
Misschien als ze daar de boel goed hadden gecontroleerd dan hadden ze wel iets hebben kunnen tegen komen, waardoor die aanslag had kunnen voor komen.
Als de heren ergens naar toe worden gereden, moet je eens kijken hoe ze beveiligd worden.
neen ik vind dit een blamage van de grootse orde en voor de Politie die maar naar boven keken en daar naar de wapens gericht waar geen mens te zien was een rare show die ze weggaven.
Niet durven naar binnen te gaan met zon uitrusting.
Ik vind dat hier de minister van Justitie hier voor moet aftreden hij is niet bekwaam om dit te begeleiden............... Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry Emoticon: Shut up!

Volgens nu alles duidelijker word en de puzzel langzaamaan in elkaar gelegd zijn.
Kom je tot de conclusie dat er verschrikkelijk gefaald is door de overheid inlichtingen diensten en door een mentaliteit om alles op een politiek correcte manier op te kunnen lossen.
Politie faalt een politie agent wist waar ze zich op hielden schijnbaar weg gehoond door de collega's of door zijn superiores die geen zin hebben in acties.
Turkije die een crimineel terug stuurd naar Nederland en zich later toch ontpop als terororist.
Zodat het er op neer kom dat je die gehele instanties niet meer kunnen vertrouwen.

Nu kom ik naar de mensen zelf in Europa maar in dit geval de Belgen een laffe volk die zich zo maar laat afslachten, daar profiteren die isis van, want die kunnen dat omdat ze zelf niet vrezen zich eigen de dood in te jagen, maar ze denken dat hun familie en hun mede islam genoten er geen last van hebben.
Daarom een laffe volk, die niets doen en banger word, zelfs hun demonstraties worden bijna verboden maar dat help ook niet.
Laatst zag ik iemand vermelden dat hij kritiek op de moslims had en een bezoek kreeg van de politie Gestapo van grote orde schandalig.
Alles is al geprobeerd, dan dat er nog een ding over blijft en dat is bij iedere dode vrouw man er een dode vrouw man van hun familie er aan moet geloven, andere moeilijk heden hebben we niet meer, ieder instantie laat het afweten, dan nu het heft zelf in handen moet genomen worden.
Maar het zal een optie zijn, want wij de lafste volk van de wereld, laten ons afslachten
Koop maar vast een kaarsje en het rouwen gaat ons beter af.... Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye

"De Wever bereidt met zijn uitspraken volgende rekruteringsronde van IS voor"
Dit zijn uitspraken en die komen van origine geboren moslim die op die manier de mensen nog banger moet maken, die helpen met hun uitspraken die isis zodat ze hun gang kunnen gaan ze hebben al honderd tal tussen de vluchtelingen zitten.
En aangezien wij geen goed overheid hebben die hen er uit kan vissen, dan moeten we tand op tand vechten, hen ook met iets te raken zodat er vergelding moet komen.
Ze zijn al te ver gegaan met zo veel onschuldige moorden in een vrij westen, die ze in hun eigen land ook hadden gekregen, als ze maar hun brute islam levenswijze hadden laten wat het was.

http://www.hln.be/hln/nl/36484(...)de-van-IS-voor.dhtml
Zakia Khattabi. © belga.
Bart De Wever bereidt met zijn uitspraken de volgende rekruteringsronde van IS voor. Dat zegt Ecolo-covoorzitster Zakia Khattabi in een reactie op een interview met de N-VA-voorzitter.
De Wever voelt naar eigen zeggen vooral woede na de aanslagen in Brussel en bij de nasleep ervan. Dat zei hij vandaag aan VTM NIEUWS. "Heel sterke woede dat zoiets kan gebeuren. Dat mensen die hier zijn geboren zoiets doen, mensen die hier heel goed verzorgd zijn hun hele leven lang, veel beter dan waar ook ter wereld."

De Wever sprak ook zijn woede uit omdat de daders volgens hem dikwijls nog vanuit hun eigen gemeenschap gesteund worden. "En als er terreurverdachten gearresteerd worden, zijn er nog mensen die protesteren."

"Hij kiest voor verdeeldheid zaaien, net zoals IS"
"Zelfs in zijn eigen rangen lijkt men te hebben begrepen dat het nu zaak is nationale eenheid te vormen, denk maar aan Jan Peumans of Jan Jambon", reageert Khattabi. "Hij daarentegen kiest ervoor om verdeeldheid te zaaien door één gemeenschap te viseren. IS bouwt op dergelijke verdeeldheid."

De feiten bewijzen dat de terroristen verenigd werden door een crimineel milieu, aldus de covoorzitster. "IS rekruteert jongeren door hen te laten geloven dat ze geen deel uitmaken van de nationale gemeenschap."

"Wie viseert De Wever?", vraagt Khattabi. "Hij laat de twijfel regeren. Er waren ook mensen van de moslimgemeenschap in de metro en op de luchthaven. De gemeenschap waarover hij het heeft bestaat niet, het gaat om criminelen die elkaar beschermen."

http://www.hln.be/hln/nl/36484(...)r-dan-toch-dit.dhtml
De Wever woedend: "Goed verzorgd in België, maar dan toch dit"
Bart de Wever, de voorzitter van N-VA en burgemeester van Antwerpen, reageert op de aanslagen van gisteren dat hij vooral woedend is: woedend omdat mensen "die hier goed verzorgd zijn", toch tot zoiets in staat zijn.
"Ik voel vooral woede in mij opkomen. Heel scherpe woede dat zoiets kan gebeuren", zegt De Wever in een interview met VTM Nieuws. "Dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen, die hier heel goed verzorgd zijn heel hun leven lang, beter dan waar ook ter wereld."

"Woede dat die dikwijls nog vanuit hun eigen gemeenschap worden gesteund. Woede dat als ze worden gearresteerd, dat er dan nog mensen tegen protesteren. Woede dat ik nog analyses moet lezen dat het de schuld is van de samenleving die toch wat beter had moeten omgaan met dit soort jongeren. Daar word ik echt razend van. En dan is het altijd beter een beetje te zwijgen, want als je echt woedend bent dan zeg je niet altijd verstandige dingen en dingen waar je soms spijt van krijgt achteraf."

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ouch Ziel wat heb jij een haat tegen de Islam, jij en Kembang beginnen zich echt te ontpoppen als pure racisten.
Je zal wel gemerkt hebben dat ik minder mee doet aan die discussie, mede door het feit dat je nu echt alle moslims/geloven over één kam gaat scheren omdat jij er persoonlijk anders over denkt, niemand maar dan ook niemand heeft de wijsheid in pacht Ziel, ook jij niet. Emoticon: Nooo
Ook al ga je nu nog 1 miljoen uitgekauwde bewijzen aanvoeren. Emoticon: Blush

Op zich is dat geen probleem, maar een zekere terughoudendheid ten opzichte van de tientallen miljoenen goedwillende Moslims in Indonesië is het wel op zijn plaats om je wat in te houden.
Ook mijn Pop is Moslima en die ontvangt iedereen, wat ze dan ook wel of niet geloven met alle egards, jouw postingen maken mij bang, je weet dat ik nergens doekjes om windt. Emoticon: Shut up!
Maar met deze uitspraken hou ik je liever uit mijn buurt, ik zie het niet zitten dat de openhartigheid t.a.v. het geloof, waar jij zo vol van bent en te pas en onpas uitkraamt mijn Islamitische Pop schoffeert in de nadagen van haar leven Emoticon: Nooo
Zij respecteert namelijk iedereen, met/zonder of ander geloof, maar ze is en blijft Moslima, simpeler kan ik het niet maken en ik bescherm haar daar in.

Ze is het beste wat mij in mijn leven is overkomen, geloof speelt totaal geen rol in onze verhouding en mensen die moeite hebben met het geloof wat mijn Pop (niet echt actief) heeft en niet na kunnen laten dat te ventileren, hou ik liever uit de buurt van haar Emoticon: Blush
Ik zou als ik jou was de laatste jaren van je leven trachten te genieten van het geen wat je nog kan/mogelijk is, zonder continue af te geven op iets wat over 300 jaar nog niet is opgelost. Emoticon: Bye bye
Kritiek mag, het is op mijn lijf geschreven, maar ergens moet er een grens zijn en dan moet je aan je eigen geneugten gaan denken.
Herpak je zelf man, geniet van het leven, het duurt nog maar even. Emoticon: Yummie!

spacer line  

Op 24-03-2016 10:00 schreef Malam:
Ouch Ziel wat heb jij een haat tegen de Islam, jij en Kembang beginnen zich echt te ontpoppen als pure racisten.
Je zal wel gemerkt hebben dat ik minder mee doet aan die discussie, mede door het feit dat je nu echt alle moslims/geloven over één kam gaat scheren omdat jij er persoonlijk anders over denkt, niemand maar dan ook niemand heeft de wijsheid in pacht Ziel, ook jij niet. Emoticon: Nooo
Ook al ga je nu nog 1 miljoen uitgekauwde bewijzen aanvoeren. Emoticon: Blush

Malam. zowaar ik ben het gloeiend met je eens! Het doet me goed deze wijze woorden te lezen.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Malam dit zijn gebeurtenissen tegen de menselijkheid anders kan ik er niets van maken.
Het doet mij ook pijn en verdrietig dat ze hun hele gemeenschappelijke afkomst mee slepen in deze affaire.
Er is geen andere middel om het te laten stoppen, dat zij die dit uitvoeren er van kunnen weten dat het hun zwijgende ouders mede schuldig zijn maar ook eens de dupe van moet worden .
Het klinkt ongelofelijk, mijn gedacht gaan dan niet eerst naar jou Pop maar naar de nabestaande van die mensen die hun leven hebben gelaten. Emoticon: Angry
Ik ben helemaal niet racistisch zo kan je mij toch niet mijn mond proberen te snoeren.
Het is nu de keiharde werkelijkheid als je een overheid heb die zich met leugens en bedrog de mensen voorhouden dat ze het in orde hebben en ga maar rustig slapen.
Neen niet alle moslims zijn zo, maar hoe komt dat het wel uit hun genen komt en waarom er niet harde intern opgetreden word.
Ze lachen zich dood die moslim kinderen, als ze dat nieuws weer hebben mogen vernemen en met hen die ouders.
Neen Malm als dat zo is dan is het maar zo, het ga je goed en hoop dat Hennie er niets van mee krijg ik wens jou en je familie veel goeds en gezondheid toe............ Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Angry

http://www.nujij.nl/algemeen/n(...)nt-in.35542381.lynkx

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 24-03-2016 11:05 schreef jobvanstaalduinen:

[quote verwijderd]

Malam. zowaar ik ben het gloeiend met je eens! Het doet me goed deze wijze woorden te lezen.

Job bemoei je eigen er niet mee, want dit is stoken wat je doet is misselijk maken zelfs Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

http://www.nujij.nl/algemeen/m(...)chten.35546203.lynkx

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Wat ik wil zeggen Ziel, dat moslimextremisten niets te maken hebben met de meerderheid van de Islamieten in de wereld.
Net zo min als de IRA met de meerderheid van de christelijke bevolking.
Vanaf de middeleeuwen tot 1945 waren de joden de kop van Jut, laten we er in godsnaam er voor waken om de Islamtitsche wereld de kop van Jut te maken.
We mogen ons niet warm laten maken door een stelletje extremistische idioten en al helemaal niet door grote broer Amerika die nu de hoeder van de wereld speelt nadat ze al na '45 zijn begonnen het Midden Oosten helemaal vol te proppen met wapens in hun honger naar olie. Emoticon: Angry

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Malam wat je er nu bij haal heb ik totaal geen boodschap aan, het gaat om het nu
De gehele islamistische wereld heeft er aan geholpen door de mensen op te hitsen vooral omdat Israël voor hen te machtig werd,
Al die islamitische landen moorden bij het leven ik kan daar geen respect voor hebben.
Je leeft nu in de chaotische wereld die alleen maar erger zal worden als er geen stellingen tegen over geplaatst gaat worden.
Het is altijd een dooddoener om mensen hun mond te laten snoeren door te zeggen en schrijven dat er zo vele goede moslims zijn.
Stel je eens voor dat het niet zou zijn, maar dan blijft het toch de stille meerderheid waar je niets van hoor en ziet, aan daadkracht of wat dan ook.
Het is zo gemakkelijk te zeggen zoals gister avond bij Pauw dat daar een Imam zat met een bord voor zijn kop islam is liefde.
Aflijn lees meer wat de doorsnee mens er van vind...... Emoticon: Shut up!
http://www.nujij.nl/algemeen/p(...)d-bij.35543244.lynkx

spacer line  

Op 24-03-2016 11:18 schreef zieleffe:

[quote verwijderd]

Job bemoei je eigen er niet mee, want dit is stoken wat je doet is misselijk maken zelfs.

Ik heb al eerder aangegeven dat er grenzen zijn in wat je nog als als gezond denkend mens kan beweren. Er zijn hier universele waarden op schromelijke wijze geschonden en ik waardeer alleen maar de goede wijze waarop Malam, vanuit zijn eigen persoonlijke situatie, dit kernachtig aangeeft. Als ik het niet met hem eens ben meld ik dat ook en dat heeft helemaal niets met stoken te maken.

ErolTR
User
spacer line

Hallo allemaal
Allereerst ga ik niet reageren op de uitspraken van Kembang want de reacties van Jobvanstaaduinen, Anne Mieke en Salina zijn al voldoende in mijn optiek.

Ik probeer een praktiserend moslim te zijn (46). Sinds mijn 16e ben ik aan het lezen over Islam, in het beginsel Salafisme (gedachtebron van jihadstrijders) en vanaf 2010 tot 2015 heb ik Koran studie gedaan. Sinds 1 jaar ben ik ook Bijbel aan het bestuderen en op dit moment bij het Oude Testament ben ik bezig.

• In de Koran bestaat Jihad, oorlog voor God. Maar in bepaalde condities. Belangrijkste tekst begint als ‘als jullie aangevallen worden’. Dit was in het begin van de Islam.
• Later heeft Islam zich verspreid, ook door de oorlogen te voeren, maar in mindere mate: De voorwaarde is; mensen, groepen, stammen (in het beginsel geen moslims zoals in Egypte, Jemen, Iran en Irak) die moslim worden, hoeven geen tjizye (belasting) betalen, als je je geloof wil behouden wel betalen, als je niet wil betalen ontstond er oorloog. In de sommige gevallen is het zonder oorlogen gebeurd (deze moet ik nog exact uitzoeken, nog geen tijd gehad Emoticon: Wink .
• Vanuit het perspectief van de 21e eeuw is het godsdienstoorlogen misschien niet te begrijpen (want het is een belangrijk methode dat in de geschiedenis beoordeel je een gebeurtenis vanuit het context [maatschappelijk, religieus, politiek en economisch] van die periode zelf) maar toen was wereldconjunctuur wel zo, dus niet vreemd en nu deels is dat ook zo. Of hoor je bij VS kant of Rusland. Maar door het ontstaan nationale staten (einde van de imperioems, Ottomaan, Hongaar-Oostenrijk, China etc etc.) zijn de landenstructuur anders geworden na de 2e wereld oorlog. Parliamentaire democratie in het westen, in het oosten vertegenwoordigers van het westen met dictatoriaal macht (denk aan Noord Afrika, Iran, Irak, Syrie, Jordanie, Libanon, later Indonesie noem maar op).
• Vrouwen, kinderen, bejaarden, gehandicapten (met andere woorden civiele volk) niet aanvallen (Koran vers + interpretatie).
• Stel dat jouw land aangevallen wordt, zoals Afghanistan in de jaren 80, dat je je als Afghaan, land verdedigd, dat is Jihad en als je voor dit doel je leven kwijtraakt, dan ben je ‘misschien’ gesneuveld. Misschien, omdat niemand weet wat je bedoeling is geweest, geld of dat je wilde dat mensen gaan zeggen dat jij gesneuveld bent???
• Wat voor soort beloning krijg je? Ja, 72 maagden zoals sommige beweren als overlevering van de profeet, dat moet ik nog onderzoeken, want heb ik dat niet opgezocht en gelezen, alleen op het internet hier en daar, waar ik helaas niet kan uitgaan. Wat ik in de overleveringen zelf gelezen heb, mensen die gesneuveld zijn, hun ziel wordt in een vogel geplaatst in de hemel. In de Koran staat: Al Baqara 154: En zeg niet over degenen die op het pad van Allah zijn gesneuveld dat zijn dood zijn. Nee! Ze zijn in leven, maar jullie beseffen dat niet.
• Zelfmoordaanslagen, zover ik het weet heeft alleen in de afgelopen 50 jaar plaatsgevonden. In de geschiedenis ben ik dat niet tegengekomen.

ErolTR
User
spacer line

Jihad is een van de lastige onderwerp die vaak misbruikt is zowel door de voorstaanders als tegenstanders. Jihad is een term die mijn profeet prachtig heeft beschreven. Hij zei na een veldslag, oorlog: Nu begint de Grote Jihad… De mensen vroegen aan hem wat is grote Jihad. Hij antwoordde als: strijd met je zelf (nefs)… Namelijk dat je goed mens, moslim wordt zoals veel gebed doen vanuit je hart dus niet hypocriet, (standaard goede mens eigenschappen, niet vloeken, klaar staan voor je ouders, familie, zelfs voor de buren, je werk goed doen, nakomen wat je toegezegd hebt etc etc. Dat predikt niet alleen Islam, maar alle wereld godsdiensten en filosofieën).

Ik heb over Jihadstrijders die naar Syrie/Irak gaan een lang artikel geschreven in het Nederlands, maar deze forum is het niet het plek. Ik kan alleen maar samenvatten:
a. Islam predikt niet dat je dit soort aanslagen mag plegen als in een godsdienstenoorlog, ook in de periode van de profeet heeft het nooit plaatsgevonden: Voorbeeld, in een veldoorlog dat profeet ook aanwezig was, iemand (geen moslim) die een mes aan zijn keel was tijdens het gevecht, zei dat hij moslim wil worden, maar toch is hij vermoord. Toen profeet vroeg; waarom dat hij dat gedaan heeft, zei hij: omdat hij bang was om vermoord te worden. Toen zei de profeet: heb jij in zijn hart gekeken, heb jij in zijn hart gekeken, heb jij in zijn hart gekeken.
Met andere woorden; waar haal je je recht vandaan om te beoordelen? Hoe weet je dat?
Voor de aanslagen in Istanbul, Brussel, Baghdat, Bali; heb jij in hun hart gekeken, waar haal je je die recht vandaan al die onschuldige mensen. Vreselijk.

b. Een van de belangrijke kenmerk is van die ‘zelfmoordjongens’ is, dat ze drugs, overval, gevangenis etc verleden hebben. Misschien zijn er jongens/dames die dat niet gedaan hebben. Ik wil een vriend citeren: als ze bij mij zouden komen dan zeg ik tegen die jongens die een goed begin willen maken, verleden achter zich willen laten in hun leven: ga eerst 2 jaar lang de wc’s van een moskee schoonmaken, daarna 3e jaar gebedsruimte. Zo kan je beginnen om jezelf te veranderen, ipv te denken dat je ‘one way’ ticket koopt naar de hemel die niet eens waar is.

c. Wat is de boodschap van Islam? Is dat Jihad voeren? Minimaal! Het gaat meer over God ontdekken door om je heen te kijken (helaal, de wereld zelf, uiteindelijk naar jezelf tot aan de vingerafdrukken)…..Als er iets aan je toevertrouwd is dat je dat dan ook daadwerkelijk doet. Ook zoals in het verkeer, niet egoistisch zijn, maar geef de ander ruimte, doe je best voor de ander. Kortom; een goed mens worden voor je zelf, voor de samenleving waarin je leeft en uiteindelijk voor Allah.

Ik wil afsluiten met een anekdote:
Toen profeet Mohammed in Medina was, was er een Joodse vrouw die elke keer op de komst van Mohammed wachtte in haar straat en ze gooide elke keer vol zand over zich heen. Hij ging verder, maakte zijn kleding schoon en weg. Op een dag deed ze dat niet, hij vroeg aan de buren waar ze was. Ze was ziek. Hij is op ziekenbezoek gegaan. Toen besefte zij dat ze verkeerd deed en uiteindelijk is ze moslim geworden. Hier geloof ik in en ik kan niemand dwingen om hierin te geloven. Je gelooft het of je gelooft het niet. Het is een keuze.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Terug kerend wat in België is gebeurt....
Meteen wordt er een vredes demonstratie gegeven van de Islamieten die zeggen vanuit hún geloof niets mee te willen maken met de IS en andere extremistische groeperingen...
Best raar eigenlijk want ze lezen allemaal uit dezelfde Koran .... Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Waarom kéren die miljoenen Moslims niet tegen hun eigen extremistische geloofsgenoten, pakt dan de wapens op en helpt ze van deze aarde weg te vagen.....en zorgt dat de Koran door middels van scholen enz.enz. niet verkeerd wordt gelezen en uitgelegd, schijnt moeilijk te zijn...En vooral oppassen voor haatzaaide, imams die jongeren brainwaven om jihadsstrijders te worden. Emoticon: Devil

Dán pas heb ik respect voor de Islam..... Emoticon: Wink Emoticon: Wink En voelt mij veilig als zij náást ons staan in de strijd tegen deze moordenaars... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Kijk Malam hebt je het goed gelezen?......zo'n rascist ben ik niet, je moet respect bij mij wél verdienen ... Emoticon: Yes!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Kembang, de koran is een moeilijk boek, misschien wel het moeilijkste ter wereld. In het Arabisch worden klinkers meestal niet weergegeven behalve in zeer officiele en belangrijke stukken waaronder de Koran. Daarnaast wordt het door diverse stromingen binnen de islam, maar ook door bevolingsgroepen divers geinterpreteerd. Zo simpel en zwart wit is het dus niet. De Koran en de bijbel lijken van dezelfde "uitgeverij". Daarnaast zijn beide boeken honderden jaren geleden geschreven, de wereld is veranderd maar de geschriften niet. Dan nog de vertalingen van het Arabisch naar talloze talen ter wereld..

Die miljoenen moslims keren zich hier ook tegen, maar nogmaals IS, Al Qaida etc zijn organisaties die de islam alleen maar gebruiken. Het een heeft niets met het ander te maken. Laat de moslims voor wat ze zijn, de meeste zijn allemaal gewone mensen die gewoon op een andere plek geboren zijn of uit ouders die al moslim waren.

Haal die dingen alsjeblieft niet door elkaar. Ik weet niet meer zo goed met welk voorbeeld ik moet komen maar zal een poging wagen; ik weet niet welk geloof je hebt maar ik gok op christen, misschien katholiek. Maar stel dat jij katholiek bent, religieus en praktiserend en jij keer op keer, elke dag aangekeken wordt op de misstanden in de katholieke kerk, de verkrachtingen, het vergrijp etc. en je zou dat elke dag horen, mensen keken je om die reden niet meer aan, elke dag artikelen in krachten, tijdschriften, op internet, tv etc. Hoe zou je dat vinden?
NOGMAALS: de extremisten, IS, Al Qaida etc. beweren moslim te zijn, MAAR ZE LEVEN NIET NAAR DE ISLAM! Er staat niet in de Koran dat je vrouwen moet verkrachten, om maar een voorbeeld te geven.
Juist door al die reacties op moslims die er allemaal niks aan kunnen doen krijg je nog meer problemen.

Lees nou eens iets anders, dat college bijvoorbeeld over terrorisme, Of de Koran zelf - die inderdaad heel moeilijk te lezen is; vergelijk het maar met een wetboek, als je bij regel drie bent dan weet je al niet meer wat nou regel een was. Kijk eens naar wat achtergrondprogramma's of wat dan ook.
En lees nou eens wat hier boven staat:
- Malam, wiens echtgenote moslim is (dat had je toch onderhand wel kunnen weten)
- SA die zelf moslim is
- ErolTR vanuit zijn eigen visie, moslim geworden
- en ook ik ben ooit op papier moslim geworden; en dat op zich is niet interessant maar wel de mensen waar ik mee omga

Het is niet aan jou om respect te hebben voor de islam. Wat anderen geloven dat gaat jou niet aan. Wat jou, mij en ons WEL aangaat zijn die paar raddraaiers in de wereld, want het zijn er relatief nog steeds een paar. Zoals je erop reageert helpt niet. Het is intens verschrikkelijk wat er gebeurt en gebeurd is en waarschijnlijk nog gaat gebeuren.
Probeer kracht de vinden in je eigen geloof, wat dat ook is want met al dat "geschreeuw", letterlijk of figuurlijk bereik je niks, integendeel

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

trenza
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.anne mieke perfect!!!

salina
User
User icon of salina
spacer line

'Die miljoenen moslims keren zich hier ook tegen, maar nogmaals IS, Al Qaida etc zijn organisaties die de islam alleen maar gebruiken. Het een heeft niets met het ander te maken'.

Bovenstaande regels zijn heel belangrijk Kembang. Deze organisaties hebben niks met de Islam te maken. Ze hebben de koran nog nooit gelezen en nog nooit een moskee van binnen gezien. Van welk geloof ze zijn weet niemand. Maar ze misbruiken het geloof om oorlog en haat te zaaien zodat iedereen gaat denken 'zie je wel...die kutmoslims weer...uitroeien die handel!'. Want dat is juist wat ze willen.
Ik was ook zo iemand die daar in zou trappen tot een paar jaar terug. Je wilt niet weten wat ik allemaal geroepen heb toen. Mijn ex-echtgenoot werd er zelfs helemaal beroerd van, zo erg was ik.
Inmiddels snap ik het (een beetje) en ben ik wakker geworden.

Zoals ik al eerder schreef, er zijn volop Imams die uitleggen dat deze terreurorganisaties niks met de Islam te maken hebben en waarom zij zich verschuilen achter het geloof. Ik zal zo'n uitzending opzoeken en proberen te plaatsen hier.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op het ogenblik was ik even niet bereikbaar dat zelfs mijn batterij op het ontploffen stond het werd steeds dikker en toen ik hem er uit haalde kon ik het niet meer terug in zetten.
Zo kwaad zijn wij samen, op het geen hoe gemakkelijk er gesproken word over fundamentenlisten rechte en wat er van alles er bij gedacht word.
Al ga je de gehele koran uitleggen Anne_Miek ik heb er in deze tijd ano 2016 er geen moer aan en het past ook niet geheel in een westerse wereld laat staan, dat het op sommige landen word toegepast zelf mensen rechten staan met hun mond vol tanden, wat willen jullie nog iets goed praten belachelijk gewoon.
Ik hoef zulke dingen die al wetenschappelijk zijn veroordeeld dat er andere gebeurtenissen zijn met de aarde hebben velen geen beboefte aan tekst en uitleg van die smerige koran
Rechten van de mens beschaving en elkaar respecteren noem ze allemaal op.
Ik zeg het rond uit ik heb daar totaal geen boodschap meer aan, want dat word te pas en ten onpas gebruikt door individuen die daar mee denken goed te doen aan de menselijkheid.
Niets is minder waar en daarom heb ik geen behoeft van individuele mensen die daar elke keer mee komen, wat alleen maar holle uitspraken zijn geworden.
Heeft het altijd gewerkt die rechten, neen, nooit heeft het gewerkt een paar zijn voor het internationaal recht gesleept, maar dat was een proces van jaren en als je ziet hoe snel men zich beroep op de beschaving dan denk ik wel eens, ook die gene die deze menselijke beschaving naast zich neerleggen, wat doen ze daar mee.
Gewoon met rust laten, want ze hebben geen middelen in hun handen om landen te verplichten die rechten na te komen.
Daarom hoop ik een keer dat er een man op staat die dit alles eens over de wereld eens door elkaar schut ook in het belang voor onze nageslacht want die hebben nu al veel geleden door die slap houdingen van de mensen.
Vooral van de linkse kerk willen alles met zachte hand hun gelijk hebben en als ze dat niet krijgen worden ze agressief en beginnen mensen die goed willen demonstreren te frustreren en hen onmogelijk maken om duidelijk te maken wat er allemaal verkeerd gaat in Nederland en elders in de wereld nu.
Haal nu alle maar niet het verleden er bij met en hitler en zo wie je dan er ook bijhaal, dat betekend een zwakte bod, je hebt dan geen eerlijke argumenten omdat men geen antwoord heeft op de huidige situaties.
Waarom ben ik een voor stander van Trump, geen fan mij, maar hij mag president worden, wel hij haal wat ik op hoop dat hij het bestaande etablissement eens opruimt, die nu vast geroest zitten in hub plus.
En terug komend op alles wat ik schreven heb blijf ik achter staan zo lang er geen represailles zijn zoals de familie afstraffen het land uit zetten en hen die zich hier provocerend optreet er niets aan gaan doen, ban je ze anders zal er op een keer het volk zelf wel moeten ingrijpen en dan is het te laat.
Ook door die slappe was die er nu zitten eens en voor altijd er uit knikkeren zodat er weer op een gezonde maar strenge rechtvaardige manier een land opgeboud kan worden
Daarop ben ik ook een voorstander van Putin en hoop samen met Trump die hele zooi in het midden oosten terug gooien waar ze vandaan komen in de woestijn en laten ze het daar maar uit zoeken.....
Maar dat laatst wat ik nu schrijf zal altijd wel de wens van de gedachte worden......
Ik zal eerlijk zijn en dat durven velen niet te schrijven omdat er vele laffe mensen zijn, als mijn kind of klein kind daar door iets overkomt, dan zal ik het gaan vergelden, want dat had all eerde moeten gebeuren, de ouders van die mensen waren zeer religieus tot fanatiek toe die zijn mede schuldig wat hun kinderen nu hebben uitgevoerd.
Om voor hun veiligheid te zorgen voor hen, het land uitzetten en alle waarschuwen dat jullie ouder het zelfde lot zullen onder gaan.................. Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Wat een onzin word er uitgekraaid vooral van die eroltr, wat moet je met zo'n verhaal dit met deze huidige tijd, met al die fratsen gewoon geïndoctrineerde gehersenspoelde gedachte goed, wat je heden ten dage er niets mee kan.Zachte mentaliteit terwijl de wereld keihard is kom je met zo'n kut verhaal waar de mensen die je denk te vertegenwoordigen en dat zijn 80% moslims daar geen boodschap meer aan hebben.
Ga ergens in een middeleeuwse land wonen en doe je ding en wees dan de gelukkigste man.
Maar al wat je schrijft past gewoon niet meer in de moderne tijd vooral niet in westen.
Hier zullen de nabestaande van de slachtoffers niets mee hebben zij zijn hun geliefde kwijt en als je het al over de dood gemakkelijk zit te schrijven dan ben je ergens in de middeleeuwen blijven stek.
Niets mee te maken het is ontstaan het die wereld je omdat ze inzien dat ze met hen zelf niet verder komen zowel intelligent als techniek komen ze heel veel te kort.
Wat heb ik aan een profeet die allemaal vreemde op je gevoelens zit in te praten en probeerde eigen je mening laten veranderen.
Meestal die gene die dat doen en er in rappen, hebben geen zelfverzekerdheid en staan niet met twee benen op de grond zwakke mensen, watjes .Je mag blij zijn dat ik het woord intelligentie niet gebruikt heb omdat de gewone man, die dat niet nodig heeft, zij maken zelf wel uit en ja ik begrijp dat hun gevoelens meer mee spelen dan hun verstand.
mag dat AUB na zo grote moord partij.................... Emoticon: Stupid Emoticon: Devil Emoticon: Cry Emoticon: Angry

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

We zijn er allemaal inderdaad erg blij mee dat je het woord intelligentie niet gebruikt hebt. Man, man, man, wat een onsamenhangend gewauwel. Als je andere mensen wilt verplichten alles te zien volgens jouw zienswijze dan ben geen haar beter dan die fanatieke religieuzen die druk mensen proberen te bekeren. Emoticon: Nooo

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

ErolTR
User
spacer line

Hallo
Waarom kan ik mijn posting en sinds gisteren van anderen niet kunnen zien en lezen?

spacer line  

On 24-03-2016 20:02 Anne Mieke wrote:

- SA die zelf moslim is

En ook bijbelvast , m.a.w hij leest de bijbel ook. Emoticon: Yes!

Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. Mattheüs 7:2.

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 25-03-2016 07:32 schreef _Jarno_:
We zijn er allemaal inderdaad erg blij mee dat je het woord intelligentie niet gebruikt hebt. Man, man, man, wat een onsamenhangend gewauwel. Als je andere mensen wilt verplichten alles te zien volgens jouw zienswijze dan ben geen haar beter dan die fanatieke religieuzen die druk mensen proberen te bekeren. Emoticon: Nooo

Ik verplicht niets en wie heeft het over verplichten, dan ben je zelf een flinke oen die dat niet weet en niet goed wil lezen.
En in welk recht hebt u namens we te spreken.
Maar ik trek mij eigen niets van u aan, wat en hoe u er over denk, hoop voor je dat je gevrijwaard word door die stelletje gekken .
Vrijheid in het denken, maar niet vrijheid in het doen,heb ik geschreven iets op te leggen dan moet je dat goed onderbouwen waar dat staat, als ik het daar over heb.geschreven eerst goed lezen Emoticon: Stupid Emoticon: Angry

ErolTR
User
spacer line

Raar, na deze posting kan ik lezen, echt raar.
Anne Mieke, je hebt het zo duidelijk beschreven, dank je wel.
Jarno idem dito.
Zieleffe Emoticon: Bye bye ik negeer je gewoon en blijven negeren. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik hoef ook niets; iedereen als fan en of als vriend, gelukkig vrienden kan ik zelf uit kiezen, familie moet je aanvaarden, maar je kan ze ook negeren, zoals dat wederzijde met u het geval zal zijn. begrijp mij niet verkeerd gelukkig ben je geen familie van mij
Maar het zijn juist de blanke gemeenschappen en denken de mensen die voor hen willen denken en te willen uit leggen, geleerd te doen, hoe dat nou komt zulke smerige aanslagen, die alles goed praten en uit leggen waarom dat zo allemaal is ontstaan en al dat uit leg krijg je de slachtoffers niet mee terug en ook mensen die het over leven hebben zijn voor hun verder leven gebroken mensen met trouma's
Ik heb hier vrienden genoeg ook moslim vrienden, waar je over zo geval je kan praten en die beginnen niet met ja maar en dit zijn geen mensen neen die zeggen ook dat het barbaren zijn en eigenlijk duidelijk uit die gemeenschap er uit geschopt zou moet worden.
Hier mag geen enkel excuus aanvaard worden, maar wel mag het gewroken worden Emoticon: Eerie
Die horen nergens terecht dan terug naar hun futus waar ze eigen als miskraam ter wereld geboren hadden moeten worden....... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry
Dit is een man die meer verstand hebben dan allemaal die hier hebben gereageerd...
http://www.geenstijl.nl/mt/arc(...)n_rooy.html#comments
Luisteren wat deze man zegt........................ Emoticon: Shut up!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Het is niet aan jou om respect te hebben voor de islam. Wat anderen geloven dat gaat jou niet aan.

AM, in Nederland leven vele Geloven náást elkaar en hebben ook hiervoor respect vóór elkaar !!! In de verpleging kwam ik met deze Geloven in aanraking en blijft deze mensen met respect behandelen....en zo hoort het ook, toch ?! Ik heb nog nooit gehoord c.q. gelezen dat er rellen zijn door streng gereformeerde j jongelui of door een stelletje rottige Roomskatholieken jongelui ( helaas besmet door die pedofiele bisschoppen en paters enz.enz) , of door ellendige Protestanten jongelui enz.enz.enz.
Jongelui van de huidige tijd c.q. samenleving!!

Wel zéér nadrukkelijk aanwezig is maar één geloof de Islam.....en met name de Marokkanen Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie en uiteraard de meelopers ervan....

Zelfs op Java vóórdat de suharto aan de macht kwam leefde wij in vrede met álle geloven ook met de islam... Emoticon: Yes!

Nogmaals de moslims c.q. moslima 's ( Islam) moeten bij mij respect verdienen AM....
laten ze het maar zien en vooral tónen naar hun extremistische "geloofsgenoten " ....

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Kembang ze hebben hier zelfs er een hekel aan die extreme in wit gewaad rond lopen, maar op de en of andere manier ontwijken ze hen, ja dat is het vreemde er van ze zijn bang door en door bang Emoticon: Stupid
Kembang die mij nu veroordelen, zijn mede schuldig dat hun kinderen en klein kinderen dat Europa een moslim staat zijn geworden Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Kijk naar een deskundige we hebben een zwakke slappe generatie die alleen bezig is met zich zelf en het gevaar gewoon niet willen zien of bang zijn.
Wij zijn al overgeleverd aan de islam zij zijn in de toekomst de grootste invloed rijkste religie wat geen religie is .

En als u en de goede trouwe Nederlanders nu er niets aan doen, dan zijn onze kleinkinderen verloren en ben u medeschuldig aan de doden die er nog kunnen vallen
KIJK DIT GESPREK

http://www.geenstijl.nl/mt/arc(...)n_rooy.html#comments

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ziel je draaft door, een kwart van de wereldbevolking is moslim, uitroeien die handel zoals Kembang stelde en jij trachtte goed te praten, is buitenproportioneel.
Ik wil mij duidelijk niet profileren als moslimknuffelaar, ik zie wat dit geloof teweeg brengt en voel zelf de gevolgen ervan in het stadje waar ik zit, met alle gevolgen die wij als Westerlingen niet kunnen begrijpen.
Ik kan mij er niet mee verenigen, laat dat duidelijk zijn, het is niet mijn ding, maar ik kan er mee leven, anders zou ik hier niet willen zijn. Emoticon: Blush

Maar de hele boel verketteren en meer dan anderhalf miljard mensen verantwoordelijk stellen voor een relatief kleine groep die trachten een wig te drijven tussen Islamieten en de rest van de wereld gaat mij te ver.
KUT man en nogmaals kut, oftewel Kuis Uw Taal, je mag dan wel de waarheid hoog in het vaandel dragen, doe ik ook trouwens, maar wat is de waarheid, jouw of mijn waarheid?
En die anderhalf miljard brave moslims dan, zijn die allemaal fout. Emoticon: Confused

Soms moet men dingen in het midden laten, zonder ze te pas en onpas te ventileren, al is het maar om je eigen leven dragelijk te maken.
Mensen die zonder pardon ten alle tijde eerlijk zijn, zijn vaak hele eenzame mensen, omdat de waarheid van die mensen namelijk niet altijd hetzelfde is als de waarheid voor andere mensen, soms moet men een compromis kunnen sluiten.
Ik zelf ben een uiterst kritisch peroon, maar kan mij ook als een kameleon gedragen als het binnen de perken blijft. Emoticon: Yes!

Als ik namelijk ten alle tijde uit zou spreken wat er in mijn gedachte leeft (mijn waarheid) dan zou ik nog maar weinig mensen overhouden die nog omgang met mij zouden willen hebben, daar zou zelfs misschien mijn eigen echtgenote nog weleens moeite mee kunnen hebben en zo wil ik niet leven. Emoticon: Nooo

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Malam ik zit nu na drie dagen op de pot te hebben gezeten, diarree weer op het terrasje eens weer lekker aan een fles bier.
Dat op de eerste plaats, ik zit waar vele moslims zijn bediendes die totaal niets van moslims willen weten,. Ik praat er openlijk met hen er over.
heb hen verteld wat er in België gebeurd was kila en nog een kila moslims
Waar ik zit haten ze de moslims.
En dan zit er hier iemand te schijven dat islam liefde is en weet ik wat ook mag zijn.
Het is een gevaar voor de wereld vrede dat zou je beter moeten analyseren en kijk a.u,b HET FILMPJE, MISSCHIEN KAN IK U NOG GENEZEN VAN DIE IDEALISME
Ook dat bagatelliseren van die manneke pis manneke, ik wet als hij zijn matje dagelijks zou neer leggen en zijn vrouwtje zou thuis zijn, dan denk ik dat hij de deur uitgewezen word.
Kijk dat filmpje eens goed en neem het goed in je op en dat roep ook aan alle forumleden op dan begrijp je hoe het al over 12 uur is
Mensen die dit niet willen weten zijn of gek of rijp voor een onderhoud bij een of ander psycholoog.
Je moet zo zien dat er ook door alle imam misbruik gemaakt worden aan die volgzame meerderheid die te dom zijn om zelf maar na te denken daar profiteren ze van.
Vrijdag hier begint die toeter te blazen en dan hoor je zo gek schreeuwen echt schreeuwen niet normaal meer.
Als ze dat tegen mij zo te keer zouden gaan, pakte ik hem met kop en kond en flikkerde ik heb de moskee uit en hier in de zee zou ik hem zou in deponeren. Emoticon: Angry

Een anekdote volgens mijn eigen broer, die op fiets vakantie waren en in Limburg zat met meerder kameraden was in de jaren 50/60.
Hij en zijn kameraden niet allemaal katholiek, gingen naar de plaatselijke kerk
Die pastoor vond het geen zondags kledij, fietskledij en op vakantie om in een kerk te komen.
Hij was naar het altaar gegaan, heb die pastoor bij zijn lurven gepakt en hem de kerk uit geschopt.
Ik kom niet voor jou maar ik kom voor god heb je dat begrepen......
Dit met het oog op het gebeuren van die aanslag.
Daar kan geen ene goede moslim meer goed maken, allemaal meelopers.............. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

51,396,832 topic views - 223,847 posts - 13,518 topics - 16,739 members - last post @ 22-11-2017 02:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,406,280 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com