indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Gelet op de thans overlegde gegevens en bescheiden ben ik van oordeel dat wordt voldaan aan de toelatingswaarden. Dat betekent dat als een aanvraag tot verlenen van een machtiging tot voorlopig verblijf indient, deze in zal worden ingewilligd.

Soms kan de IND je ook wel eens blij maken..... nog eventjes en dan is mijn meissie endelijk bij me Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Robert,
Gefeliciteerd, wij hopen dat jullie er samen een mooie tijd van maken in Nederland.
Tuti & Jan

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Tuurlijk...uiteindelijk zijn dat ook mensen met gebondenheid aan regels.Proficiat en ik wens je net zoveel geluk toe als ik heb gehad met mijn vrouw. Emoticon: Wink

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

En bedankt Emoticon: Smile

Nu nog op zoek naar een ticket.... ik heb een enkeltje nodig ex DPS naar AMS met vertrek 29 of 30 July en anders op 6 of 7 Aug. MH zit al helemaal vol en ze moet in het weekend aankomen aangezien in niet vrij kan nemen vanwege alle vakanties van collegas die tijd.

Helluppppppp Emoticon: Nice

Ik ga maar eens de grote baas van SQ cargo in AMS bellen... aangezien wij (bedrijf waar ik werk, luchtvrachtagent) alle europese trucking ex-AMS voor hun regelen en verscheidene tonnen aan vracht versturen per dag moet hij maar eens wat voor mij regelen Emoticon: Nice

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Robert,
Ik denk dat het erg verstandig is om actie te ondernemen, als het echt problemen geeft wil ik je wel helpen, wij komen wekelijks in Denpasar en in Kuta liggen ook voldoende reisburaus.
Jan

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Mijn vriendin woont zelf in DenPasar en werkt in een hotel in Tuban (geloof dat t tuban is) Risata heet 't. Vlakbij Green Garden & Rama Beach.

Ze is overal aan t rondkijken voor een ticket voor die periode, mocht je ergens tegenaan lopen hoor ik het graag.

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

In jouw geval zou ik ook de plaatselijke reisorganisaties contacten,omdat hier al snel gezegd word dat alles vol zit terwijl er in werkelijkheid nog plaats over is.Succes. Emoticon: Wink

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Mmmm, alles vol bij Malaysian? Recent moest ik m'n retour regelen (mei) en ik kon bijna elke datum kiezen. Dat moet dan bij latere data, toch nog veel makkelijker zijn. Dat was wel vanuit Jakarta.

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Dat is nagevraagd bij het reisbureau onder het consulaat in DenPasar.
Denk je eraan dat het wel om de laatste week van July en eerste week van Augustus gaat? Hartje zomervakantie voor de halve wereld.

Maarja.... we blijven zoeken, morgen eers maar eens met SQ in AMS bellen.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Robert,
Wij zijn vanmiddag bij PT Dwi Daya geweest en er waren nog stoelen vrij voor 29 july en 6 augustus met China Airlines, de prijs US$ 547 compleet.
Dat reisbureau ligt aan de Jalan Bypass vlak bij de luchthaven.
Succes,
Tuti & Jan

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Ik ga heel snel sms sturen naar mijn meissie, bedankt !!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 05-04-2005 19:37 Robert  wrote:
Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Ik ga heel snel sms sturen naar mijn meissie, bedankt !!

niet wakker SMS-en he! Emoticon: Wink

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Hahahahaha, telefoon staat toch uit snachts, ziet ze wel om 6:oo locale tijd als ze wakker wordt.
Dat heb je met dit soort relaties... leer je heel snel je telefoon uit te zetten snachts anders kom je allebei niet aan je rust toe met die "selamat pagitjes" om 1 uur snachts. Emoticon: Yeah right!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

89,006,407 topic views - 240,849 posts - 13,736 topics - 34,553 members - last post @ 04-03-2021 12:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

145,006,444 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com