indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Logeeradres in Jakarta nodig? Aan de jalan Kyai Maja, dicht bij pasar Majestic in Kebayoran, is een guesthouse, beheerd door een Nederlands sprekende oudere dame. Kamers met AC.
Het huis is zeer gunstig gelegen mbt tot openbaar vervoer en winkelcentra zoals Mal Pondok Indah, Pasaraya Blok M, Ratu Plaza en Plaza Senayan. De pasar is ook om de hoek.
Afhalen van Soekarno-Hatta kan geregeld worden.
Belangstelling? Bel Jeanette op. Haar nummer: 0062217203428.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

Gerrit
User
spacer line

Hallo Sidik,ik heb gebeld met Jeannet in Jakarta maar de telefoonlijn gaf veel storingen en volgens haar was er ook een contact adres in Nederland heb jij toevallig de contact adres in Nederland.
Groetjes,Gerrit

Indonesia my lovely country

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Gerrit,
Ze bedoelde mij als contactpersoon. Mail me wat je wilt weten en je krijgt zsm antwoord. Mijn mailadres is: jakartaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.wanadoo.nl. Ik ga er gemakshalve maar van uit dat je een mailadres hebt.
Groet!
Dick.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,091,012 topic views - 240,020 posts - 13,725 topics - 32,679 members - last post @ 08-08-2020 10:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,180,344 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com