indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

esther25
User
spacer line

Via een duitste site heb ik een ticket gevonden van dusseldorf naar denpasar. De reis maakt een tussenstop in amsterdam. Heeft iemand enig idee of je dan in amsterdam op zou kunnen stappen?

Blog Bot
spacer line

Dat zou geweldig wezen.Weet je dan ook hoeveel de ticket vanuit Düsseldorf kost? Welke maatschappij? Hoe lang is die "TUSSENSTOP"??? Moet je dan niet hard lopen om die vlucht te halen?? Emoticon: Very funny

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Esther,
Vraag in ieder geval even na bij het reisburo of bij de luchtvaartmaatschappij. Ons lukte dat in 2000; we hadden een ticket van brussel naar Jkt via Amsterdam. Het ticket kochten wij in Belgie, scheelde toen 200 gulden op een ticket. We hoefden echter niet in brussel op te stappen, maar konden gewoon naar amsterdam, en ook de koffers. We vlogen wel met KLM, dus dat kan nog schelen. Schiphol is natuurlijk thuishaven van KLM en daarom overstap hub.
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

spacer line  

Vaak kan dat NIET!!! Ik ben ook vanaf Brussel naar Sao Paulo gevlogen onlangs en bij het kopen van het ticket werd er UITDRUKKELIJK bij gezegd dat je in Amsterdam niet kan opstappen. Je MOET dan in Brussel inchecken, doe je dat niet, kom je het vliegtuig niet in met je in Brussel gekochte ticket.

spacer line  

bij sommige lukt dat wel hoor!even n belletje,dat je het niet kan halen ,met n goed verhaaltje er aan!!en kan je gewoon op schiphol opstappen!en zo esther al zegt!!het kan je wel 100 tot 200 euro schelen! Groetjes Piet

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hoeveel kost zo'n ticket dan? Ik vertrek gewoon vanaf Amsterdam al vanaf zo'n 600 euro. Dan hoef ik geen rare dingen uit te halen.

Hitami
User
spacer line

Goedkope tickets voor langer dan een maand rond 750 euro inclusief belastingen met Lufthansa. Tussenstop Frankfurt.

TELEPHONE: 020 6622932

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dus Lufthansa vanaf Frankfurt is net zo duur als Singapore Airlines vanaf Amsterdam. Dan ga ik toch lekker vanaf Amsterdam Emoticon: Nice Ik heb al met Lufthansa gevlogen, en dat vond ik... eeh.. erg slecht eigenlijk. De overstap duurde uren en uren (ik geloof 6 uur!) met Singapore Airlines moest ik de laatste keer 2 uurtjes wachten op de terugreis. De langste overstap ooit via Singapore, dat wel.

Hitami
User
spacer line

Met Lufthansa is vanaf Amsterdam en overstap in Frankfurt. Overstap duurde 1,5 of 2,5 uur, ligt er aan wat je wilt. Vanaf Frankfurt vlieg je rechtstreeks naar Jakarta.

hex00000
User
spacer line

On 31-03-2005 07:47 Hitami wrote:
Met Lufthansa is vanaf Amsterdam en overstap in Frankfurt. Overstap duurde 1,5 of 2,5 uur, ligt er aan wat je wilt. Vanaf Frankfurt vlieg je rechtstreeks naar Jakarta.

Maar dan ben je nog niet in Denpasar ....

Etienne Hex

hex00000
User
spacer line

On 30-03-2005 20:13 esther25 wrote:
Via een duitste site heb ik een ticket gevonden van dusseldorf naar denpasar. De reis maakt een tussenstop in amsterdam. Heeft iemand enig idee of je dan in amsterdam op zou kunnen stappen?

Vroeger kon dat heel makkelijk. Men scheurde gewoon de eerste vliegcoupon eruit. Tegenwoordig is dat een heel stuk moeilijker, vanwege de automatisering. Je bent in principe verplicht om dat eerste traject daadwerkelijk te vliegen. Met de huidige computers is makkelijk na te trekken of je daadwerkelijk in- en uitgecheckt bent voor het betreffende traject, en dat ticket dus ook gebruikt is. Toch kan je proberen: niet geschoten, is immers altijd mis.!

Etienne Hex

hex00000
User
spacer line

On 31-03-2005 07:05 Hitami wrote:
Goedkope tickets voor langer dan een maand rond 750 euro inclusief belastingen met Lufthansa. Tussenstop Frankfurt.

TELEPHONE: 020 6622932

Dan ben je dus nog maar in Jakarta! Jakarta > Dps moet dan nog betaald worden, hoewel dat ter plaatse niet duur hoeft te zijn.
Ik betaal 700 euro (inclusief) met Malaysia voor Ams > Dps, via Kuala Lumpur; overstaptijd is 2 uur of 3 1/2 uur, zoals je zelf wilt
Emoticon: Smile

Etienne Hex

esther25
User
spacer line

Ik heb inmiddels navraag gedaan bij de maatschappij, maar het kan helaas niet. Iemand nog sugesties voor een ticket amstardam/ dusseldorf - denpasar/jakarta?

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Naar een Travel-agency bellen.Die hebben geen hoge kosten.
Op mijn website staat er een nl. Dewi Sri travel.
Succes
Umberto Emoticon: Talk to the hand

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,989,115 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com