indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hans kolk
User
spacer line

Wij willen met de trein van Jakarta naar Yogjakarta, welk treinstation moeten wij daar voor nemen?

Kunnen wij op internet tickets boeken? Welke site?
Hoelang duurt deze treinreis overdag?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Een treinreis naar Yogyakarta duurt overdag 7,5 tot 8 uur en vertrekt vanaf Gambir station bij Monas. Er zijn ook treinen die vanaf Pasar Senen vetrekken mocht dat dichter bij je hotel zijn.

Tenzij je rond Idul Fitri of rond Kerst en Oud & en Nieuw reist is het niet nodig om vooraf te boeken. Kaarten kunnen rechtstreeks gekocht worden bij Gambir of vooraf bij de minisupermarkten Indomaret of Alfamart. Paspoort moet overlegd worden.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

spacer line  

Ter aanvulling:
Je kunt treintickets tot zo'n 2 maanden vantevoren bestellen op: http://en.tiket.com/kereta-api
Reis van Jakarta Gambir naar Yogyakarta Tugu.
Betrouwbare website waar je met creditcard kunt betalen. Ook voor binnenlandse tickets goede website.
Ik heb hier al meerdere malen tickets gekocht, ook treintickets.

pelaut
User
spacer line

Heb vorige maand een maat van mij en z'n vrouw in Jakarta op de trein naar Yogya gezet, ze waren gestrand ondreeg naar Bali i.v.m die vulkaanuitbarsting. Mijn vrouw had telefonisch een ticket besteld via een lokaal reis bureau, via de pinautomaat een uurtje later betaald en de volgende morgen konden op Gambir station, na intypen van de boekingscode, de tickets zo beneden bij de ingang van het station uit de automaat halen. werkte als een tierelier, had het nog nooit zo modern en zo smooth / lancar meegemaakt. Trein vertrok klokslag 8 uur, precies op schema, geen getijsem op de perrons, strenge controle voor je werd toegelaten. Alleen mensen met een ticket, maximum eentje extra per passagier en die moest dan een ID achterlaten bij de toegangscontrole, terug eruit kreeg ik mijn KTP ook weer netjes terug. Was blij verbaasd over de gang van zaken tegenwoordig bij de Indonesische spoorwegen. Goeie reis

hans kolk
User
spacer line

Bedank, maar link http://en.tiket.com/keta-api werkt niet.
Ben op site Kreta-api geweest maar is niet in het engels te .

Heeft iemand suggesties?

asepers
User
spacer line

website werkt niet inderdaad

spacer line  

Als je de link fout overtypt, werkt hij niet. Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid
Maar als je er op klikt, werkt de site wel degelijk, de link die ik gaf is correct, die van hans niet.
Anders www.tiket.com en klik op icoon treinen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,949,885 topic views - 222,206 posts - 13,488 topics - 16,248 members - last post @ 22-09-2017 21:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,045,850 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com