indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

heerke
User
spacer line

Kan iemand mij vertellen of er een busverbinding is van Makassar naar Mamuju? welke busonderneming en waar is deze gevestigd? Hoe vaak gaat deze bus?

songo
User
spacer line

Even gezocht op Google Maps. Afstand tussen Makassar en Mamuju is via Jalan trans Sulawesi (jalan tol) 447 kilometer. Je bent dan meer dan 9 uur onderweg als je geen oponthoud tegenkomt, wat in Indonesie bijna onvoorstelbaar is.
Er zullen ongetwijfeld bussen rijden, maar vliegen met bijv. Wings kost maar tussen de 300.000 en 500.00 Rp. En je bent binnen het uur in Mamuju. Zie Taveloka.com.
Misschien is dit een overweging waard!

tujuan sama jalan yang lain aja

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ik heb die reis eens gemaakt. Eerst tot Polewali en daarna door. Maar alles bij elkaar heel wat meer dan 9 uren. Geen idee hoe de conditie van de wegen zijn op dit moment. Lijkt me een verademing nu er directe vliegverbindingen zijn met Sulawesi Barat.

ojla240
User
User icon of ojla240
spacer line

Van Makassar naar Rantepao is ongeveer 9 uur met de bus. En dit ligt ter hoogte van Mamuju.
Misschien is het verstandiger om vanuit Rantepao/Makale verder te reizen ?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 26-12-2015 10:41 ojla240 wrote:
Van Makassar naar Rantepao is ongeveer 9 uur met de bus. En dit ligt ter hoogte van Mamuju.
Misschien is het verstandiger om vanuit Rantepao/Makale verder te reizen ?
Nee, natuurlijk niet.
Het is vanuit Rantepao al een drama om in Mamasa te komen laat staan dat je vanuit de bergen ook nog eens naar de kust moet.
Gewoon naar Pare Pare en dan met een doorsteek langs de kust verder. Ik verwacht ook dat een hele dag is, ergens tussen de 8 en 12 uur. Welke maatschappij geen idee.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

heerke
User
spacer line

thanks voor berichtgeving. Ik dacht dat Liman erop reed, maar zoek verder!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,949,885 topic views - 222,206 posts - 13,488 topics - 16,248 members - last post @ 22-09-2017 21:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,046,092 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com