indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spoelle
User
spacer line

k plan een 4-weekse rugzak Bali+ reis voor mei 2016; + betekent dat ik op zoek ben naar nog enkele leuke eilanden behalve Bali zoals bv. Lombok, Flores, ed.? Ik zit nog met héél wat vragen maar ééntje wou ik jullie nu al voorleggen. Mijn partner gaat namelijk ook mee en ik zou haar graag verrassen met een verblijf in een romantische bungalow vlak op/aan een [wit] strand; een verblijf zoals je "in de boekjes" als reclame ziet dus. Je stapt uit bed en enkele meters verder duik je de zee in. Ik denk dat jullie hiermee wel snappen wat ik bedoel.
Voorwaarden:
- niet te duur dus geen resort toestand
- mag best iets eenvoudig zijn, zelfs met gedeelde badkamervoorziening; het is vooral de locatie wat primeert
- mag afgelegen zijn maar een restaurantje in de buurt zou leuk zijn
- indien mogelijk ook snorkelmogelijkheden

Deze foto geeft een idee van wat ik zoek

Alvast bedankt voor jullie advies,
Luc

spacer line  

Gili Meno of Gili Air hebben tal van accomodaties pal aan het strand met soms zeer aardige snorkelmogelijkheden. In prijsklassen van 10 tot 200 euro per nacht. Bovendien lekker eten in leuke strandtentjes.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Sorry Job, maar die eilanden zijn hetzelfde als dat je naar Spanje gaat. Natives eruit (alleen wat horeca-personeel en een stel langharige gigolo's) en een vrijhaven voor buitenlanders.
Wil je echt romantisch dan kan dat wel op Lombok maar kies dan Gili Nanggu in het zuiden, op 1 uur varen van de haven Lembang.
Bali kan je wel vergeten want dat is ondertussen Benidorm in het kwadraat.

spacer line  

Ik weet dat het op dit forum "bon ton" is om Bali and de Gili's af te serveren. Maar ik ken zowel de Spaanse kust als de Gili's vrij goed en kan je verzekeren dat die in vrijwel alles van elkaar verschillen.
Neem bijvoorbeeld Satu Tiga op Gili Air, een hotel aan zee wat gerund wordt door een Sasak familie. http://www.tripadvisor.nl/Hote(...)t_Nusa_Tenggara.html

spacer line  

On 23-12-2015 05:43 Yogya-Bali wrote:
Sorry Job, maar die eilanden zijn hetzelfde als dat je naar Spanje gaat. Natives eruit (alleen wat horeca-personeel en een stel langharige gigolo's) en een vrijhaven voor buitenlanders.
Wil je echt romantisch dan kan dat wel op Lombok maar kies dan Gili Nanggu in het zuiden, op 1 uur varen van de haven Lembang.
Bali kan je wel vergeten want dat is ondertussen Benidorm in het kwadraat.

Ik zou eerder Marbella zeggen, gezien de prijzen van onroerend goed en het aantal "foute" Russen hier Emoticon: Wink

If you have nothing to loose, you can risk everything

spoelle
User
spacer line

Bedankt al voor de reacties, helaas nog niet echt iets naar mijn zin gevonden.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Job: Satu Tiga op Gili Air is dus wat ik NIET zoek; kijk op mijn foto wat ik wel zoek; trouwens Satu Tiga krijgt slechte beoordelingen de laatste tijd!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Dan moet je toch op Gili Nanggu zijn. Daarom heb ik het genoemd uitgaande van je foto. Ga eens googlen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,978,128 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com