indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

joyci3j
User
spacer line

Beste leden,

Had onderstaand bericht al geplaatst in de verkeerde topic.. excuses, hieronder nogmaals, maar nu juist.

Ik ben in oktober dit jaar met Garuda naar Jakarta gevlogen om vervolgens een geweldige rondreis op Java te hebben, erna nog wat bijgekomen op Bali.

Nu hadden we de terugweg een vertraging van 7 uur. Heb hiervoor een klacht ingediend. Garuda doet niet aan restitutie, omdat zij niet onder de EU claim vallen. Nu hebben ze dit heel netjes gecompenseerd door 2 vouchers cadeau te geven a 250 EUR pp om als korting op een volgende vlucht te kunnen verzilveren.

Ik ben net weer op NL bodem en heb voorlopig geen plannen om nog een keer richting Indonesië te gaan. Samen vertegenwoordigen zij een waarde van 500 EUR, ze kunnen verzilvert worden tot en met 31 dec. 2016. Als je voor de verloop termijn besteld, is het ook mogelijk vluchten te boeken voor 2017. De tickets hoeven niet op mijn naam besteld te worden en mogen dus op een andere naam uitgegeven worden.

Ze hebben dit allemaal in de voorwaarden opgenomen. Alles staat netjes in mijn mail incl de codes om de vouchers te verzilveren.

Is er iemand die interesse heeft? uiteraard niet voor dit bedrag. Ze mogen samen weg voor 350 EUR. Houdt dus in dat je 150 EUR korting gaat hebben op je vlucht met Garuda. Heb je interesse in 1 voucher dan is het gedeeld door 2.

Hoop dat ik hier iemand blij mee kan maken, anders verlopen ze en dat is zonde.

Groetjes Joyce

wereldreis
User
spacer line

Begrijp ik het goed dat de vouchers voor 350 E te koop zijn?

joyci3j
User
spacer line

Ja dat klopt. Heb je dus een korting van 150 euro. Heb 2 vouchers die samen een waarde van 500 EUR vertegenwoordigen.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dus blijft over een waarde 500€ -350€ blijft er 150 € voor twee personen
Wat ben je van een persoon, schaam je eigen niet, 100€ is genoeg dan houden ze samen nog 200€ over dat is een normaal deal
Als er toch niemand in je omgeving van je, die het niet wil
Weet je wat je het beste doet, omdat je toch moet thuis blijven het gewoon verscheuren die tegoed vouchers.
Daar trap niemand in Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

joyci3j
User
spacer line

Uh waar heb jij het over. Begrijpend lezen is lastig he!

Ik verkoop de vouchers voor 350 euro. Ze vertegenwoordigen een bedrag van 500 euro.

Dit houdt dus in dat je goedkoper kan reizen. Wat alleen maar mooi meegenomen is!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 22-12-2015 09:19 schreef joyci3j:
Uh waar heb jij het over. Begrijpend lezen is lastig he!

Ik verkoop de vouchers voor 350 euro. Ze vertegenwoordigen een bedrag van 500 euro.

Dit houdt dus in dat je goedkoper kan reizen.

Dan hebben ze toch een voordeel van 150€ of zie ik dat verkeerd. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

joyci3j
User
spacer line

Ja, dan ben je dus goedkoper uit als je een vliegticket boekt.
Volgens mij is dat alleen maar mooi meegenomen en ik kan met dat geld zelf een nieuw boeken.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Moet je echt doen, want 150€ voordeel is niet de moeite te doen met welke overboeking ook Emoticon: Confused Emoticon: Bye bye

joyci3j
User
spacer line

Of je nu 630 betaald of 480, vind het nogal een verschil.

Maar goed vraag niet om je mening, bied iets aan.

en als er wel geïnteresseerde zijn hoor ik dat graag.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Marktplaats misschien?
Als je hier alleen komt om te handelen Emoticon: Bye bye

Ten overvloede Garuda is één van de duurste maatschappijen, 150 Euro korting voor twee personen is peanuts, lees bovendien ook de kleine lettertjes, deze korting gaat niet op bij aanbiedingen van Garuda Emoticon: Nooo

Pak anders een aanbieding voor 3 weken Bali voor 550 min 250 per per persoon, daar kan je namelijk niet eens voor naar de Costa Brava Emoticon: Laugh out loud

joyci3j
User
spacer line

Oke bedankt voor de tip.

Wil ze gewoon kwijt. Als iemand iets minder bied ook prima ;-)
Het is sowieso mooi meegenomen.

AvL15
User
spacer line

Beste Joyce,

Ik ben mogelijk geinteresseerd in 1 of beide vouchers.
Het hangt van de voorwaarden van Garuda af. Die wil ik dan ook graag zien.
Ik zag geen email adres in jouw profiel staan, vandaar langs deze weg.
Is het mogelijk de precieze voorwaarden van Garuda voor deze vouchers te ontvangen?

joyci3j
User
spacer line

Hallo,

Ik kan je geen prive bericht sturen.
Mail me maar op joyce.geertsRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com
Dan stuur ik de voorwaarde door.

Heb nog contact gehad met Garuda en beide vouchers zijn op 1 reis te verzilveren.
Heb nu een bod van 250 gehad voor 2.

Mvg Joyce

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,314 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,691,472 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com