indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
joyci3j
User
spacer line

Beste leden,

Ik ben in oktober dit jaar met Garuda naar Jakarta gevlogen om vervolgens een geweldige rondreis op Java te hebben, erna nog wat bijgekomen op Bali.

Nu hadden we de terugweg een vertraging van 7 uur. Heb hiervoor een klacht ingediend. Garuda doet niet aan restitutie, omdat zij niet onder de EU claim vallen. Nu hebben ze dit heel netjes gecompenseerd door 2 vouchers cadeau te geven a 250 EUR pp om als korting op een volgende vlucht te kunnen verzilveren.

Ik ben net weer op NL bodem en heb voorlopig geen plannen om nog een keer richting IndonesiŰ te gaan. Samen vertegenwoordigen zij een waarde van 500 EUR, ze kunnen verzilvert worden tot en met 31 dec. 2016. Als je voor de verloop termijn besteld, is het ook mogelijk vluchten te boeken voor 2017. De tickets hoeven niet op mijn naam besteld te worden en mogen dus op een andere naam uitgegeven worden.

Ze hebben dit allemaal in de voorwaarden opgenomen. Alles staat netjes in mijn mail incl de codes om de vouchers te verzilveren.

Is er iemand die interesse heeft? uiteraard niet voor dit bedrag. Ze mogen samen weg voor 350 EUR. Houdt dus in dat je 150 EUR korting gaat hebben op je vlucht met Garuda. Heb je interesse in 1 voucher dan is het gedeeld door 2.

Hoop dat ik hier iemand blij mee kan maken, anders verlopen ze en dat is zonde.

Groetjes Joyce

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dubbel onderwerp. Graag verder in het andere:

http://forum.indahnesia.com/to(...)chers_aangeboden.php

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

51,396,832 topic views - 223,847 posts - 13,518 topics - 16,739 members - last post @ 22-11-2017 02:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,406,279 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com