indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

En nog meer slecht nieuws, of juist goed dat het goed afgelopen is (tot nu toe)

http://www.nu.nl/buitenland/41(...)agen-jihadisten.html

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Dit was te verwachten natuurlijk... Eerst de Sjiieten, dan zijn de christenen en de buitenlanders aan de beurt. Ik houd mijn hart vast voor kerst. Emoticon:

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line

De dreiging van aanslagen van met name isis ging al rond
goed dat dit nu verijdelt is en goed dat er tijdens de kerstvieringen
150.000 man bewaking worden ingezet

De dreiging komt vnl uit de hoek van de extremistische radicale soenitische islam

Wellicht is het de media ontgaan dat er behalve diverse christenen ook diverse moslims
zijn en dat met name dat voor islamofoben eens wat duidelijker moet worden gemaakt

Hopelijk blijft het hierbij

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb zo moeite mee met Islamofoben.
Wat en wie zijn dat voor mensen, men weet als men gezond verstand gebruikt, dat die idealisten van de islam zeggen te zijn, de ergste gekken van de wereld zijn, daar hoef je geen mofob voor te zijn...
Veel zijn komt er in voor, dus Azijn is zuur....................... Emoticon: Shut up! Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Er gaan geruchten dus GERUCHTEN ten ronde dat er salafisten jihadisten zich gaan verspreiden onder de bevolking en hen gaan aanvallen met messen.
Netjes uit ziende mensen goed gekleed en zo hun wraak nemen op de mensen die voor hen allemaal afvalligen zijn,ondanks dat het een moslim land is, doden ze met gemak eigen mensen. Dat al zegt genoeg wat voor een idioten het zijn.
Dus gewaarschuwd mens, maar ook als je blank ben, je gelijk opvallend en dus gericht naar je toe komen
Begrijp mij niet verkeerd dit gaat de ronde op Facebook
Ik begrijp niet, als men deze mensen zouden gewaarschuwd worden, dat ze als ze gedood worden, die Jihadisten geen gewoon begrafenis meer krijgen, maar verbrand gecremeerd worden, zodat deze mensen ze nooit met een naam achter blijf .................. Emoticon: Angry Emoticon: Angry

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het gerucht kan ik bevestigen want alles wat hier binnen komt word scherp gecontroleerd.
Alles is afgesloten en ieder brommer auto word grondig doorzocht
Was boodschappen wezen doen en bij het binnen komen werd alles ook mijn schoudertas gecontroleerd met een man of 8 stonden ze ieder te controleren. Emoticon: Stupid
Dus dan zijn de geruchten wel duidelijker, omdat ik het nu nog nooit meegemaakt heb dat er hier zo gecontroleerd werd.
Want ook het Chinees nieuw jaar komt er aan, begin februari zeggen ze, ook dan is het oppassen, dus je kan gerust naar het vuurwerk komen kijken, want die is hier dan spectaculair, maar er word zwaar gecontroleerd... Emoticon: Cry Emoticon: Devil

Ik wil eigenlijk er niets over schrijven maar gisteren zat ik op mijn plekje en er kwamen goed uitziende 3 jongens op zo jongen af die daar altijd zit en waarom? dat tie daar altijd zit, weet ik nog niet en ze praatte met elkaar giechelde wat en gingen weg echte Javaanse jongens.
zal aan die jongen vragen wat ze kwamen doen, want hij komt vaak bij mij staan een praatje maken en mee kijken wat ik op de telefoon aan het doen ben.
En als hij naar huis ga zegt hij altijd pa saya pulang oke zeg ik dan terug selamat sampai besok.... Emoticon: Very funny Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Sinds de aanslag in Jakarta lees je niets anders meer Ziel.
Maar zoals alles hier, is het ťťn grote theatervoorstelling, er gaat nu geen dag meer voorbij of ze schieten een aantal terroristen uit hun slippers of ze arresteren er een paar.
Het wordt allemaal met een berg tamtam breed uitgemeten, een overvaller met een pistool die wordt gearresteerd of doodgeschoten waar ze thuis een boekje over de orthodoxe islam vinden (er zijn er hier miljoenen in omloop) is ogenblikkelijk een terrorist. Emoticon: Blush

Maar de basis van het extremisme in IndonesiŽ pakken ze niet aan, geweldadige organisaties zoals de FBR in Jakarta of de witjurkenorganisatie FPI (landelijk) kunnen ongestoord hun gang gaan. Emoticon: Yes!

Een langdurig ontevreden bevolking is een ideale broedplaats voor machtsbeluste idioten met extreme ideeŽn, een voorbeeld is Wilders, de man maakt handig gebruik van de onvrede in Nederland t.a.v. het asielzoekersbeleid.
Rond 1983 kreeg Hans Janmaat met zijn centrumpartij nog geen poot aan de grond, maar toen speelden asielzoekers nog geen rol in Nederland. Emoticon: Nooo

Een nog sprekender voorbeeld is Hitler in het straatarme Duitsland van 1923, hij richtte de SA zijn eigen knokploeg op, het ontevreden volk van Duitsland liep blind achter die idioot aan, zijn poen kreeg hij van rijke industriŽlen die in ruil daarvoor bescherming kregen. Emoticon: Angry

Ook in IndonesiŽ sterft het van de ontevreden mensen, het verschil tussen rijk en arm is gigantisch en wordt nog steeds groter.
Een ideale broedplaats voor extremisme, daar maakt de FPI handig gebruik van, ook die hebben hun eigen knokploeg, straatarme paupers die een prachtig wit uniform krijgen en een vergoeding Emoticon: Yummie! , keer op keer zijn die betrokken bij gewelddadigheden, waar ze zelfs niet schromen mensen te vermoorden. Emoticon: Frustrated

Waar de FPI zijn geld vandaan haalt, daar hoef je ook geen Einstein voor te zijn om dat te bedenken. Emoticon: Shut up!
Deze partij breidt zich uit als een brandende olievlek, ze kunnen rustig hun gang gaan, wat nu terrorisme bestrijding. Emoticon: Confused

In het midden zittend Abu Bakar Ba'asyir, veroordeeld tot 15 jaar voor terrorisme, hij had had met de aanslagen op het Marriott hotel en Bali te maken, steunde een opleidingskamp voor militanten.
Hij steunt de strijd van IS, deze foto werd gemaakt in de gevangenis Emoticon: Confused Teeeeeeering.
Deze schoft ontvangt 500 bezoekers per jaar waarmee hij zijn extreme leer mee kan delen, dan ben je als overheid toch van de pot gerukt.

De goorlap Habib Rizieq, ťťn van de grote leiders van de FPI, Abu Bakar is namelijk in cassatie gegaan en zijn maatje van de FPI Habib getuigt voor hem, de organisatie van Abu en de FPI zijn namelijk innig met elkaar verbonden.
Als hiermee al niet is aangetoond dat de FPI een levensgevaarlijke extreme organisatie is, schiet mij dan maar terug in een condoom Emoticon: Angry
Ik kan waarschijnlijk wel op zoek gaan naar een groot condoom, want de overheid laat de FPI gewoon zijn gang gaan.

Habib Rizieg tijdens zijn getuigenis voor Abu Bakar dat hij een vredelievende man is.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Vrede lievende man is!!!!!, maar daar schuilt een brok ellende onder, dat kan je aan zo'n smoelwerk zien, wat dat voor typetjes zijn.
Overheersen en hun vingertje op steken wat allemaal niet mag, maar stiekem is lekkerder dan legaal iets doen wat wel mag.
Neen uit de buurt blijven bij die gekken,vooral als ze gaan demonstreren ze ruien en zwepen elkaar op als gekken die ergens in een dierentuin thuis horen.

Gisteren was die controle bij alle ingangen weer gewoon open, het was een eendagsvlieg dat ze kunnen laten zien, wat ze kunnen dus heb geen vertrouwen op hen die je zou moeten beschermen.
Pas op je zelf intuÔtie, dat is in alles nodig, vooral in Nederland nu je weet, niet wie naast je staat als man met een sterk fanatisme in zijn geloof.
Hier reis ik rustig met de bus heel enkel zie ik een wit jurk in de bus en dan is ieder stil maar normaal ze zijn moslim maar geen fanatische karakter trekken. Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny Emoticon: Stupid

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 28-01-2016 04:17 zieleffe wrote:
Vrede lievende man is!!!!!, maar daar schuilt een brok ellende onder, dat kan je aan zo'n smoelwerk zien, wat dat voor typetjes zijn.
Overheersen en hun vingertje op steken wat allemaal niet mag, maar stiekem is lekkerder dan legaal iets doen wat wel mag.
Neen uit de buurt blijven bij die gekken,vooral als ze gaan demonstreren ze ruien en zwepen elkaar op als gekken die ergens in een dierentuin thuis horen.

Gisteren was die controle bij alle ingangen weer gewoon open, het was een eendagsvlieg dat ze kunnen laten zien, wat ze kunnen dus heb geen vertrouwen op hen die je zou moeten beschermen.
Pas op je zelf intuÔtie, dat is in alles nodig, vooral in Nederland nu je weet, niet wie naast je staat als man met een sterk fanatisme in zijn geloof.
Hier reis ik rustig met de bus heel enkel zie ik een wit jurk in de bus en dan is ieder stil maar normaal ze zijn moslim maar geen fanatische karakter trekken. Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny Emoticon: Stupid

Click to see original image

Het nieuws is allemaal uiterst selectief Ziel, naar buiten toe lijkt het erop als of het hele leger en politiemacht op jacht zijn naar terroristen. Emoticon: Worship
Je zou er haast vrolijk van worden. Emoticon: Laugh out loud
Maar het is al enkele dagen bekend dat de wapens die in Jakarta door die gasten werden gebruikt afkomstig/eigendom zijn van de gevangenis in Tangerang. Emoticon: Blush
Rara hoe kan dat en waarom is het verlies van 9 pistolen niet gemeld door de gevangenisdirectie en waarom lees je daar haast niets over Emoticon: Nooo
Waarschijnlijk past dat feit niet in de positieve publiciteitsmachine die na de aanslag op gang is gekomen. Emoticon: Bye bye

jaapkowi
User
spacer line

mijn vriend, maak er geen obsessie van, ze zijn klein maar dapper, laat het !

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Struisvogelpolitiek oftewel "kop in het zand steken".

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,303,249 topic views - 221,761 posts - 13,476 topics - 15,948 members - last post @ 22-08-2017 08:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

88,933,526 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com