indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Hallo allemaal, das al even geleden dat ik hier was.

Heeft er soms iemand een telefoonnummer van een chauffeur + auto in Bali(omgeving Ubud of Kuta) van 30/12 tot 4/1?

niet belangrijk... ik was niet echt een Bali lover vroeger maar... der zijn geen moskee's in Ubud! Ik begin er wel van te houden.

Dank voor jullie hulp

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Dan wordt het tijd dat men opdracht geeft ook daar moskees te bouwen Nsenada Emoticon: Wink

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

kent er iemand de app: grab taxi?

Ik heb 350.000 rp betaald van Denpasar vliegveld naar Ubud. Nu kom ik net mensen tegen die via die app maar 107.000 rp betaald hebben, wat een heel verschil is.

Dus heeft er iemand ervaring mee?

bulekurus
User
spacer line

Ubud is zalig Emoticon: Yes!

PamelaAn
User
spacer line

Ik heb in april gebruik gemaakt van een taxi van Denpasar naar Lovina/Singaraja. Kosten 300.000 Rp.

spacer line  

Ubud - Vliegveld is normaal tussen de 200.000 en 250.000. 107.000 lijkt mij onwaarschijnlijk weinig.

spacer line  

Uber. Perfect. Lees ook de reviews op tripadvisor etc. er maar op na. Beter dan die lokale boeven. Blubird is ok, maar Uber is het beste.

matur suksama

spacer line  

Met een Uber-auto van luchthaven naar (centrum) Ubud kost minimaal IDR 115,000,- en maximaal IDR 148,000,-. Stukken goedkoper dan met gecharterd transport, een meter-taxi of een taxi via de taxi-counter op de luchthaven.

Nadeel is dat Uber niet naar iedere lokatie op Bali rijdt. Heeft te maken met dat sommige lokaties een te kleine kans op een betaalde retour-rit hebben.

If you have nothing to loose, you can risk everything

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

De grabtaxi app trekt op geen kloten! De chauffeurs rijden niet voor de vooraf bepaalde prijs. Je krijgt SMS om eventueel een tip te geven en dan nog is het te weinig.
Uber werkte voor mij wel prachtig. Snel en goedkoop

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,367,047 topic views - 233,676 posts - 13,689 topics - 24,518 members - last post @ 21-09-2019 01:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,457,582 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com