indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Dag allen,

Ik zit een beetje op internet te kijken voor prijzen van een enkeltje van Bali naar Amsterdam. Alle gepubliceerde tarieven op de grote sites (SQ/MH) zijn ronduit achterlijk +USD 2000,00

Het gaat me om een enkeltje vanaf DPS naar AMS op 29/30 July voor mijn vriendin. Weet iemand nog sites waar normale tarieven op staan of kan iemand lokaal op Bali een wat adresjes doorgeven aan me? Mischien dat mijn vriendin daar een langs kan gaan. De vorige keer had ze een retour bj het reisbureau onder het consulaat geboekt. Die plek is dus bekend.

Jan & Tuti weten jullie misschien iets?

Voor info kan het hier maar je kan me ook mailen op adminRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.omangcafe.com

Groeten,

Robert

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Robert,
Wij hebben pas een retourticket voor de vriending van een vriend van ons gekocht die naar Nederland komt volgende week, dat koste US$840.
Het geld hebben we verrekend via onze Rabo-rekening in NL maar dat is een kwestie van vertrouwen.
Dat was niet bij KCBJ-tours (onder de consul) maar bij PT DWI DAYA aan de Jalan Bypass vlakbij de luchthaven, daar hebben we al vaker voordelig tickets gekocht, dat wil niet zeggen dat zij altijd voordeliger zijn dan KCBJ-tours.
Ana-tours in Denpasar en nu ook in Kuta is nog een adres.
Jouw vriending mag best contact met ons opnemen met SMS, het nummer van onze handphone kan je krijgen via een email, dat schrijven we hier niet.(privacy)
Groetjes,
Tuti & Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

89,006,407 topic views - 240,849 posts - 13,736 topics - 34,552 members - last post @ 04-03-2021 12:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

145,005,203 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com