indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Robert48
User
spacer line

Pink Floyd heeft een filmalbum gemaakt en dat is opgenomen op Papua in 1971. De laatste track van het album wordt gezongen door een groep bewoners van dit land maar weet niet waar ze over zingen. Het album heet obscured by clouds en het nummer absoluty curtains

koming
User
User icon of koming
spacer line

Ik vind het vervelend om je enthousiasme te moeten temperen, maar de film waarin deze muziek te horen is, is opgenomen in Papua New Guinea, niet in West Papua. Dat is ook logisch want het is best lastig in deze tijd om toestemming te krijgen om te filmen in West Papua (het Indonesische deel), laat staan in 1971, toen was het onmogelijk.
We hebben het hier om de Mapuga, mijn kennis van het Mapuga is een beetje weggezakt

koming

Robert48
User
spacer line

Hoi, daar ben ik dan niet duidelijk over geweest maar ik ben een stukje verder door je reactie. ik ga er op door vragen. Robert Tijans

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 28-11-2015 08:31 Robert48 wrote:
Hoi, daar ben ik dan niet duidelijk over geweest maar ik ben een stukje verder door je reactie. ik ga er op door vragen. Robert Tijans
In onderstaand topic had je het daar ook over.
http://forum.indahnesia.com/to(...)/0/nieuw_guinnea.php
Toen al gezegd dat PNG een ander land is dan Papua dat een provincie is van Indonesie. Nou houdt een cultuur niet meteen bij de grens op (in Papua hebben ze destijds er een liniaal langs gelegd als je het plaatje ziet) en ik weet helemaal niets over PNG. Ben heel even net over de grens geweest; vond het bijzonder want ik mocht mijn camera niet meenemen van de grensbeambte, toch gedaan op mijn kop gekregen, camera in mijn (gelukkig op dat moment grote) tas gefroemeld en toch nog wat foto's gemaakt met mijn compact. Wat opviel was dat alles met aluminiumschermen was afgezet zodat er maar amper een glimp van het strand een stuk verderop te zien was. Een goed land om de illegaliteit in te gaan. Mijn chauffeur (niet ik dus) moest zijn ktp en rijbewijs achterlaten als een soort wisselgeld voor mij zeg maar.

Ik denk dat je met googlen toch wel een heel eind komt? Hier denk ik in elk geval niet (zoveel) omdat dit een topic is dat specifiek over Indonesie gaat en dus een ander land. En ook de provincie Papua zelf is niet een deel van Indonesie waar hier veel mensen naar toe gaan.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,375 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,598,483 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com