indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ramrod
User
spacer line

Mijn plannen voor IndonesiŽ wat bijgesteld , Lombok en of Flores ga ik een andere keer doen , doe het liefs wat rustig aan qua reizen 1 keer ter plekke .

2 jaar geleden in Jakarta begonnen en geŽindigd in Yogyakarta , ol zou nu de rest van het eiland willen bekijken oa Bromo, Kalibaru, Ijen , mis ik qua natuur of bezienswaardigheden nog iets , zo ja zou ik dit graag horen , ik heb zo,n 16-18 dagen de tijd , hoeveel tijd zou ik kwijt zijn om het Oostelijke gedeelte te bekijken , mocht ik tijd over hebben is een aantal dagen ook geen straf ...;-)

Alvast bedankt

Pascal.F
User
spacer line

Ramrod,

Wij hebben het reeds 2 x gedaan zoals boven beschreven.
Wij hebben ook Sukamade bezocht.
Trip van 2 dagen vanuit Kalibaru en heel knap.

https://www.tripadvisor.be/Att(...)_East_Java_Java.html

ramrod
User
spacer line

Dank voor je reactie , ga ik zeker eens kijken of dit in te passen is , ik zou in mei gaan dus ook even kijken of er dan ook schildpadden actie is .

Willem

joost
User
spacer line

Willem
Welke periode ga je reizen.?
Hou(den) je van wandelen . Is het incl. met Bali deze 16-18 dagen.
Ik zou ook de Kawah Ijen bezoeken.
Je kunt me mailen voor meer info.

ramrod
User
spacer line

Mei lijkt me wel een goede periode maar kan gaan wanneer ik wil , ik hou ook van wandelen .
16/18 dagen is inclusief Bali maar ik MOET niet naar Bali ,alleen als ik een dag of 5 over zou hebben dan zou ik ook naar Bali willen en dan aan de oost kant blijven ,de west kant heb ik voor een groot gedeelte al gezien

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,908,676 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,938,045 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com