indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ramrod
User
spacer line

Hallo,

Is er in IndonesiŽ ook een mogelijkheid om als vrijwilliger voor een week of zo onder begeleiding met Orang-oetanste werken/verzorgen .

Ik heb dit als eens in Thailand gedaan met olifanten het lijkt me erg leuk om dit ook bij Orang-oetans te kunnen doen , ik hoor het graag

Willem

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Je zou contact op kunnen nemen met pPamela (zie haar profiel) af en toe actief op dit forum. Pamela is Australische en komt voornamelijk op Sumatera en is ook vaak te vinden in het noorden (Bukt Lawang). Mocht zij het zelf niet weten dan kan ze je misschien in contact brengen met iemand. Voor Kalimantan zou ik het niet weten.

De term vrijwilliger is in Indonesie een lastige. Verder in elk geval niet nu (zie ook de problemen met de bosbranden) http://nos.nl/artikel/2062286-(...)anden-indonesie.html

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

ramrod
User
spacer line

Dank voor je snelle reactie ,

Het is ook voor eventueel volgend jaar , de term vrijwilliger is wellicht niet goed gekozen en er kleven eventueel haken en ogen aan maar in Thailand was het zo dat je voor minimaal een week "vrijwilligerswerk" deed in een olifanten opvangkamp , je moest er wel zelf voor betalen , dat was voor oa eten en overnachtingen .Ik hoop dat zoiets ook in IndonesiŽ mogelijk is .

Zal Pamela een berichtje sturen

amiek
User
spacer line

Op Sulawesi is een opvang genaamd Tasikoki. Hier kan je werken als vrijwilliger. Als je naar de website gaat kun je alle informatie lezen. 3 jaar geleden hebben we hier 2 dagen als bezoeker door gebracht . Op dat moment waren er 2 in beslaggenomen orang oetans. Misschien kunnen zij je ook helpen als je op een ander eiland als vrijwilliger aan de slag wilt.
Succes

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

In Wates bij Yogyakarta kan je terecht voor werk met orang oetans.
Neem contact op met infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.internship-jogja.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

95,441,779 topic views - 242,146 posts - 13,761 topics - 35,539 members - last post @ 26-11-2021 22:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

155,956,980 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com