indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bulekurus
User
spacer line

Zijn er hier mensen die met cimb niaga bank werken . Heb hier een 1 jarige deposito die vervalt bij Mandiri en zou willen overschakelen naar Cimb N omdat ze 9% geven. Alleen was ik aan het denken dat het een Maleisische bank is en de ringgit en rupiah het toch zwaar te verduren hebben en wanneer de usa de interest verhoogt dat wel eens voor problemen kan zorgen . Weet niet goed hoe de solvabiliteit van de bank is !
Enige inzicht ?

Er zijn hier ook enkele obligatie mogelijk (waarvan ik geen kaas heb gegeten) met een A rating die toch ook mooie return van 9%+ geven, wel niet gegarandeerd LPS

spacer line  

?? Weet u dat zeker, die 9% op deposito (en bij wat voor looptijd ??).

Dat percentage is nml VER boven het maximum dat door Bank Indonesia vastgesteld is, en tot waar het garantie-systeem op van toepasssing is. Ma.w.: lijkt mij erg oppassen.

Volgens mij heb ik een aantal maanden geleden ook nog een artikel ergens gelezen over banken in Indonesie met Non Performing Loans (NPL's) en als ik mij goed herinner stond CIMB in / nabij de top 3.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  
If you have nothing to loose, you can risk everything

bulekurus
User
spacer line

Min 3 maanden 8,75% meer dan 2M 9%. Gegarandeerd door de overheid 2M en 7.5 %

bulekurus
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.amed Bali wat denk je van Panin bank? Of moest er andere zijn.. schijnt de bank van de Chinezen te zijn?

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Wij kijken voor de rentestanden meestal op : http://bungadeposito.com/ niet dat er gewisseld wordt maar toch leuk om op de hoogte te blijven vd verschillen.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,637 posts - 13,687 topics - 24,452 members - last post @ 18-09-2019 19:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,365,890 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com