indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Blankie
User
spacer line

Geachte lezer(es).

Dit item is serieus bedoeld!

Wellicht hoort mijn oproep niet op dit forum thuis maar ik weet echt niet waar ik mijn vraag anders moet stellen.

Ik ben al jaren op zoek naar een website binnen NL waarop je met een indonesier uit NL kunt daten.

Ik ben zelf een oer Hollandse vrouw, mijn eerste vriendje was een indo en ben daarna altijd benieuwd gebleven hoe mijn leven zou zijn verlopen als ik met een indo een relatie aan was gegaan.

Heeft iemand raad?

Bedankt voor jullie reactie!

elkocho
User
spacer line

Hallo Blankie,
Wat zoek je nu eigenlijk? Een IndonesiŽr (iemand geboren en getogen in IndonesiŽ met Indonesische (voor) ouders? Of een Indo, dat is een gemengd 'ras', veelal van (voor) ouders uit NL en IndonesiŽ of andere landen. Ook bij de Indo's komt het veel voor dat voorouders Spaans, Portugees of iets dergelijks zijn.
Ik ben zelf Indo en mijn vader was NL en mijn moeder geboren op Java uit Indonesische- en 1/2 NL ouders (mijn opa en oma dus); de ouders van mijn opa en oma waren ook weer gemengd.....
Ik sta echter wel open voor een date met jou, kunnen wij het Indo of Indonesier-schap uitdiepen samen.
Lijkt dat je wat?

groetjes

Blankie
User
spacer line

Hola Elkocho.

Thanx voor je reactie.

Zo leer ik al heel wat door jouw info. Nooit geweten dat er verschil zit tussen Indo en Indonesier.

Lijkt me leuk om te daten.
Heb je een email adres voor me?

Overigens blijf ik zoekende naar een datingsite zoals boven omschreven, dus mensen met tips, reacties zijn welkom ;-)

bulekurus
User
spacer line

Wist niet dat oer Hollandse vrouwen van kleintjes houden Emoticon: Devil

Blankie
User
spacer line

Hola????????

Even serieus...........!!!!!!!!

salina
User
User icon of salina
spacer line

Op 19-10-2015 18:21 schreef bulekurus:
Wist niet dat oer Hollandse vrouwen van kleintjes houden Emoticon: Devil

Emoticon: Laugh out loud

setoh
User
spacer line

Meld je aan hier en je hebt wellicht snel een date Emoticon: Smile
https://m.facebook.com/?_rdr#!/groups/118477674880373 Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,291 posts - 13,691 topics - 25,175 members - last post @ 17-10-2019 17:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,565,719 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com