indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

papadom
User
spacer line

Graag zou ik advies willen vragen wat de beste manier is om met een 4G / LTE toestel met Android OS 5.0 naar nederland te bellen of te internetten . Volgens mijn bank is mobiel bankieren veiliger en sneller met dit soort toestellen...Iemand die hier ervaringen mee heeft ? Door de slechte internetverbinding hier rond het Tobameer was het bijna niet mogelijk om met de laptop te bankieren...Een dipje in de verbinding en je kon van voren af aan beginnen ; na 3 keer werdt je eruit gegooid , en moest je een nieuwe aanvraag doen die per brief verstuurd wordt en dus minimaal 3 weken onderweg is......O,ja het schijn dat bijna alle nieuwe toestellen met deze techniek uitgerust worden...

spacer line  

Om het "veilig" te houden, maak ik (zodra buiten de deur en indien nodig) van mijn smartphone een "personal hotspot", log daar op in met mijn laptop en doe mijn internet bank-handelingen. Geen probleem (tot nu toe).

If you have nothing to loose, you can risk everything

papadom
User
spacer line

Bedankt Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Amed East Bali ; hier heb ik wat aan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,315,920 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com