indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo allemaal

Kan ik met mijn KITAP in aanmerking komen voor de BPJS?
Ik ben 66 jaar
Zo ja hoe is het traject?
Alvast bedankt voor je jullie reaktie

Belandaindo

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

papadom

Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 05-04-2015 09:20

Ik heb een nieuwtje waar anderen misschien ook een voordeel uit kunnen halen ; om een lang verhaal kort te maken ; ik werd er een beetje flauw van dat ik geen Kitas Lansia kon aanvragen zonder medische verzekering , en geen medische verzekering kon krijgen zonder Kitas- Lansia...( dit verzin je niet ) Goed , ik las dat er een nieuwe regeling is voor Indonesiers en alle anderen die langer dan 6 maanden in Indonesie verblijven , dus dacht ik waarom niet ; ik heb alleen een Sosbud en meer niet niet , maar wie schetst mijn verbazing dat ik na een half uurtje weer buiten stond met een glimmende pas waarmee ik eerst mee naar de Puskesmas moet gaan als er wat loos is is; deze sturen mij door naar dokter , tandarts , ziekenhuis etc.vor behandeling ; kosten 60.000 Rp. per mnd.p.p. en geen verdere kosten...Mijnleeftijd ( 65 + ) De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat diegene die mijn aanvraag behandelde iets begon te sputteren dat ik alleen een Sosbud had , en geen Kitap , maar een blik in mijn paspoort dat ik nu al bijna 2 jaar in Indonesie verbleef gaf de doorslag....Ik ga verder niet uitwijden over de details ; Dit is het webadres ; www.bpjs-kesehatan.go.id ;ik hoop dat ik hiermee anderen kan helpen ; mijn kennis Theo ( vriend van Jan Simpati ),heeft er al 3 keer gebruik van gemaakt , en zonder problemen . Ik heb gelijk mijn vriendin en 3 kinderen hetzelde laten doen ; dus 5 personen voor 300.000...niet slecht toch ? ( O ja , en in de hoogste klasse......dus kan ik mij guling thuislaten

spacer line  

Malam mag je hartelijk danken voor jou informatie.
Ik denk dat heel veel nederlanders in Indonesie hier blij mee zijn
dat scheelt toch veel aan premie
Nogmaals bedankt

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,276 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com