indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

winny
User
spacer line

Hallo,
Volgende week vliegen we naar bali ( Nusa Dua ) met Malaysia airlines
nu zie ik op de website dat je p.p 2 koffers mag meenemen van ieder 30 kg.
ik wil even checken of dat wel klopt, lijkt me echt heel veel, maar als dit klopt zou dat goed uitkomen. kan iemand dat bevestigen?
en weet iemand hoe het zit met het visum? en wat kost dat?
ook wilde ik graag weten of je eten mag meenemen aan boord bij Malaysia airline ?
en weet iemand globaal de taxi kosten vanaf het vliegveld naar Nusa Dua ?

Alvast bedankt voor jullie reactie

Groet Patrick

leomanado
User
spacer line

hi Patrick

Even google raadplegen en je kan veel info vinden.
MH max bagage is 30kg pp en 7kg handbagage
De security op Schiphol is compleet gewijzigd de afgelopen maanden. Je hand bagage wordt nu direct na het inchecken gescreend, daarna kun je alles kopen en dus meenemen in het vliegtuig. Je handbagage wordt niet meer gescreend bij de gate.
Taxi naar Nusa Dua misschien Rp. 100.000,- Pinnen kun je op het vliegveld met je Ned. ATM card

winny
User
spacer line

bedankt, op de website van MH staat 2 koffers pp van 30 kg, dit klopt dus niet ?

wereldreis
User
spacer line

Ik doe vrijwilligers werk in indonesië en neem daarom altijd veel ziekenhuis spullen mee verpakt in dozen van 10 kg , 2 dozen en mijn rugzak zijn nooit een probleem bij MA, als het totaal maar niet méér is dan 30 kg anders kun je flink bijbetalen.In april nog gevlogen naar Jakarta.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nee er staat niet 2 koffers pp van 30 kg maar 30 kg en twee koffers per persoon, dat is wat anders. 30 kg is al verschrikkelijk veel.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Sanur2014
User
spacer line

Hallo,
Vorige week maandag met Malaysia Airlines gevlogen van Amsterdam naar Denpasar. Je mag max. 1 stuks bagage tot 30kg meenemen en 1 stuks handbagage tot max. 7kg .
Je hoeft geen visum meer te kopen op Denpasar. Alleen als je van een kleiner vliegveld in Indonesië weer vertrekt, geldt dit niet. (Zie elders op dit forum)

Groet

spacer line  

On 05-09-2015 11:34 Anne Mieke wrote:
Nee er staat niet 2 koffers pp van 30 kg maar 30 kg en twee koffers per persoon, dat is wat anders. 30 kg is al verschrikkelijk veel.

Emoticon: Worship Emoticon: Worship

matur suksama

PamelaAn
User
spacer line

Kortgeleden met Malaysia gevlogen naar Bali: koffer - max. 30 kg ( 1 koffer p.p.). Handbagage: max. 7 kg. En 30 kg is inderdaad heel veel, mijn koffer weegt meestal maar 17 kg.

winny
User
spacer line

iedereen bedankt voor de reactie, wat bagage betreft had het verkeerd gelezen op de website, en ja, 30 kilo is inderdaad veel
Wat visum betreft, dus helemaal kosteloos?

Sanur2014
User
spacer line

Hoi,

Ja het visum hoef je niet meer te betalen. Je moet wel rekening houden met een eventuele uitreistax. Ik weet niet wanneer je je tickets hebt gekocht, was dat voor maart 2015 dan moet je rekenen op 200.00 rhp p.p. Na maart 2015 is dit al bij de aankoop van je ticket verrekend.

Groet

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,991,586 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com