indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

over twee dagen vlieg ik naar bali, ik ben al eerder op bali geweest en ik ga daar voornamelijk surfen maar na twee weken surfen heb ik nog ander halve week tot twee weken over voor een backpack tour!

ik wil echt onwijs graag naar Java ik heb al wat rond gezocht op het internet en daar al een beetje een trip uit kunnen opzetten mijn idee is om het volgende te doen:
- boot naar java vanaf bali
-Kawah Ijen (om het blauwe vuur te gaan bekijken)
- malang (bromo vulkaan)
- yogyakarta
- bandung
- jakarta

Maar ik ben bang dat ik dan gewoon een onwijs toeristische tour gaan doen en eignelijk wil ik dat nou net voorkomen, daarom ben ik echt onwijs opzoek naar orginelen tips!
ik heb bijvoorbeeld al iets leuks voorbij zien komen over een brown canyon bij semarang heeft iemand hier ervaring mee?

al moet ik de hele week op een matje slapen op de grond het maakt mij niet uit ik wil gewoon het idee hebben dat ik java heb meegemaakt en wat meer van het eiland te weten ben gekomen!

(ik heb een heel klein budget dus wil alles doen met de trein niet met bijvoorbeeld een gehuurde auto)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het blijft jammer dat mensen het alleen op Bali en Java hebben, beiden slechts een zeer klein deel van Indonesie.
Een niet toeristische tour? Dan maar niet naar Java. Zodra je iets in veelvoud op het internet kan vinden zo ook de brown canyon dan weet je al zeker dat je niks unieks gaat zien.
Echt off the beaten track zijn meer sommige delen van Sulawesi, Nusa Tenggara, Maluku en Papua en qua prijs ook in deze volgorde. Je zult hoe dan ook moeten vliegen. Als het dan toch Java moet zijn dan kun je ook naar Madura gaan, met een brug verbonden met Oost Java.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,908,676 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,938,004 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com