indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

roelof
User
spacer line

Ik ga in december weer naar indonesie en ben van plan om 6dgn met de scooter door bali en java te rijden.
Ben een ervaren indonesie ganger dus ben bewust van de risico's en het feit dat je als buitenlander niet bij ongelukken betrokken moet raken.

Toch vraag ik me af hoe ik zo veilig mogelijk kan gaan rijden mbt verzekeringen. Het gaat niet om mijn eigen scooter en motor die ik daar heb maar om die van evt schade bij een ander envoornamelijk om lichamelijke schade bij mezelf of een ander na een ongeval. Is een reisverzekering of aansprakelijkheidsverz voldoende?
Ik rij er altijd rond met een internationaal rijbewijs van de anwb maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat wel en niet mag.

Roelof.

spacer line  

Er zijn nogal wat papieren / documenten nodig om met een (in het bijzonder met "andermans" Emoticon: Wink motorvoertuig probleemloos / officieel binnen Indonesie van eiland naar eiland te mogen reizen. Zorg ervoor dat dat in orde is om te voorkomen dat uw reisplannen op het laatste moment gewijzigd moeten worden.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,949,885 topic views - 222,206 posts - 13,488 topics - 16,248 members - last post @ 22-09-2017 21:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,046,257 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com