indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

koming
User
User icon of koming
spacer line

Heb moeite met inloggen in MSIE (versie 10). Krijg wel een inlogprompt maar ik word niet ingelogd. Krijg ook geen melding. Ben gewoon niet ingelogd. Nog niet eerder meegemaakt.
Met Firefox lukt het wel

Groet,

Koming

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik kan soms ook met de een ook inloggen (welke site dan ook) en de ander niet. Maar niet teveel over nadenken.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Begin eerst maar met uw versie van MSIE 10 te up-daten.

Vervolgens, (via tools, internet options, etc.) alle oude bewaarde bestandjes e.d. uit het programma te verwijderen (browsing history, files, cookies, saved passwords, auto completion, etc. etc.). Vervolgens, computer uitschakelen, even wachten en opnieuw starten (!! niet vanuit Windows direct een her-start laten doen).

E.e.a. zou vervolgens moeten werken en inlogprompts e.d. worden herkend door MSIE 10 en inloggegevens kunnen ingevoerd worden.

If you have nothing to loose, you can risk everything

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Eh nee. Niet helemaal AEB.
Er was een storing op de server. Ook moderatie kon niet aanloggen.

Dit is ondertussen herstelt.

It's only kinky the first time.

spacer line  

Begreep niet uit de posting en vervolgbericht dat het specifiek over het inloggen op indahnesia forum ging, maar eerder als algemeen probleem m.b.t. MSIE 10.

If you have nothing to loose, you can risk everything

koming
User
User icon of koming
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.oyibo: ik kan nog steeds niet inloggen met MSIE.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.AEB: het probleem is specifiek voor indahnesia. Updaten MSIE is even geen optie

Ik zou graag een statement zien van indahnesia welke browsers met welke versie worden ondersteund als het inderdaad een MSIE 10 probleem is. Mogelijk is dit statement er, maar heb ik het gemist.

m.vr.gr.

koming

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Hallo Koming,

Ik heb Jeroen geinformeerd. Mijn excuus voor het ongemak Koming. Er wordt aan gewerkt. Emoticon: Blush

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,701 posts - 13,689 topics - 24,560 members - last post @ 22-09-2019 05:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,497,349 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com