indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Joanne89
User
spacer line

Ik lees met veel interesse dit forum en heb al een leuk programma kunnen samen stellen met jullie tips. Ik heb nog twee vragen waar ik geen (recent) antwoord op kan vinden. Kan iemand mij helpen?
- Ik heb via Sriwijaya Air een ticket van Denpassar naar Maumere geboekt en op de site lees ik iets over online inchecken bij Sriwijaya Air. Is er iemand die dit gelukt is of weet hoeveel van te voren dit kan?
- Ik lees dat het slim is in Moni (Kelimutu) van te voren te boeken voor de overnachting. Iemand een goede tip? Mag heel simpel zijn, het is maar voor 1 a 2 nachten.
- We willen een paar nachten in Labuan Bajo verblijven en zijn benieuwd of er nog andere leuke dingen te doen zijn naast natuurlijk duiken, snorkelen en de Komodovaranen.
Alvast bedankt voor je antwoord!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

In Moni van tevoren boeken hoeft alleen maar in het hoogseizoen dus vanaf nu tot ongeveer half september.
Moni is niet meer dan een slingerende straat met aan beide kanten huizen, wat guesthouses en winkeltjes. Hidaya heeft een van de mooiste plekken (neem de kamer die het verst van de straat ligt met een schitterend uitzicht op het dal en de bergen in de verte). Ik vermoed dat de prijs nu rond de Rp 300.000 ligt, misschien in deze maanden wel duurder. Absoluut te duur maar zeker de moeite waard. Brian kan je helpen aan een motor of verder transport voor naar het westen.

Ik mag hopen dat je de rest van Flores niet overslaat en in 1 keer door racet naar LB want dan mis je toch veel. Aan Labuan Bajo zelf is behalve de markt, de pasar malam en vooral het uitzicht. Als je niet weet wat je er moet doen dan kun je beter een paar dagen in Bajawa doorbrengen.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,997,618 topic views - 224,455 posts - 13,533 topics - 16,916 members - last post @ 11-12-2017 20:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,263,804 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com